مکمل بنزین
گوناگونخبر

تماشا کنید;تیزری از یک ابرخودروی جدید از کشور امارات

وارد شدن خودروسازان به باشگاه جذاب و قدرتمندی بانام ابرخودرو، کار چندان ساده و پیش‌پاافتاده‌ای نیست. درواقع شرکت‌های زیادی بوده و هستند که در آرزوی داشتن یک خودرو در این سگمنت هستند اما تعداد کمی از آن‌ها موفق به ساخت و تولید نهایی چنین هیولاهای جذابی شده‌اند.

در همین زمینه نیز یک شرکت از کشور امارات، قصد کرده تا شانس خود را برای داشتن چنین خودرویی که بتواند توجه جهان را به سمت این کشور و این شرکت جلب کند، امتحان کند. شرکتی بانام اجلانی موتورز (Ajlani Motors) که به‌تازگی تیزری از ابرخودروی جدید خود را منتشر ساخته است.

تاکنون در هیچ رسانه‌ای، هیچ‌گونه خبری از این شرکت اماراتی نبوده و درواقع می‌توان آن را به‌صورت حتمی، یک شرکت گمنام و تازه‌وارد دانست. حتی اگر به صفحه فیس‌بوک آن‌ها نیز نگاهی بیندازیم، می‌بینیم که تعداد فالوورهای آن‌ها تا قبل از انتشار مطالب رسانه‌ها در مورد این ابرخودرو، کمتر از 10 نفر بوده و تنها یک نظر بر روی یکی از پست‌های منتشرشده آن‌ها وجود دارد.پس چه بخواهیم این گروه را یک خودروساز بنامیم یا خیر، باید گفت که هر شرکتی برای تبدیل‌شدن به یک برند نام‌آشنا، باید از جایی شروع کند.

شروع قدرتمند آن‌ها درزمینهٔ خودروها نیز، با خودرویی بانام دراگون (اژدها) بوده که بنابرگفته های این شرکت، آن‌ها از 5 سال پیش در حال کار کردن بر روی ارتقای این خودرو بوده‌اند و قرار است آن را به‌صورت رسمی در ماه آینده میلادی یعنی نوامبر 2019، در موتورشو دوبی به نمایش دربیاورند. همچنین وب‌سایت رسمی این رویداد خودرویی نیز نام الجانی موتورز را در فهرست نمایش‌دهنده‌های خود قرار داده که می‌توان از بابت رونمایی کامل ابرخودروی‌شان اطمینان حاصل کرد.

اگرچه مشخصات فنی این خودرو هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار داشته و چیزی در مورد آن گفته نشده است اما با توجه به تصاویر گنگی که وجود دارد می‌توان ظاهر خودرو و آنچه از طراحی خارجی آن انتظار می‌رود را پیش‌بینی کرد. البته داشتن قطعه شش‌ضلعی نمایش داده‌شده در این تیزر که بارنگ قرمز به نمایش درآمده، نشان از خروجی‌های اگزوز بزرگی دارند که به‌احتمال‌زیاد، این خودرو را به‌جای یک نمونه برقی بودن، تبدیل به یک مدل با موتور بنزینی کرده‌اند.

بر اساس گفته‌های خود این شرکت اماراتی، طراحی خارجی دراگون از «روح یک اژدها» الهام گرفته و قوای فنی و پیشرانه آن درست مانند بدنه و ظاهر تهاجمی‌اش، قدرتمند و هیولایی خواهد بود.

البته بر اساس گفته‌های مؤسس و مدیرعامل این شرکت یعنی آقای بشار اجلانی، این ابرخودروی جدید که در 12 نوامبر به‌صورت کامل رونمایی می‌شود، برای رسیده به مرحله تولید نهایی و خارج شدن از یک نمونه اولیه، نیاز به سرمایه‌گذارانی دارد که علاقه خود را به چنین خودروهایی ثابت کرده باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا