مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش جیلی GC6 ویژه نیمه اول آبان 98

خودروسازان بم طی جدیدترین اطلاعیه خود، شرایط جیلی GC6 نیوفیس را اعلام کرده است. اعتبار این بخشنامه از یکم تا شانزدهم آبان 98 بوده و مشتریان می‌توانند خودروی خود را بعد از 30 روز تحویل بگیرند.

قیمت مصوب این خودرو برای فروش 162 میلیون تومان بوده و خسارت تاخیر در این بخشنامه ماهیانه 1 درصد در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است این خودرو در قیمتی بین 130 تا 135 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود و قطعاً خریداران این خودرو با افت قیمتی 30 میلیونی در بازار مواجه خواهند شد.

عکساز تجهیزات و امکانات جیلی جی‌سی‌6 می توان به 2 کیسه هوا، سیستم ترمز ABS و EBD، تهویه مطبوع خودکار، تنظیم دستی صندلی 4 حالته، فرمان هیدرولیکی، سنسور عقب، 6 اسپیکر، بلوتوث، USB، آینه جانبی برقی مجهز به گرمکن و سانروف اشاره کرد.

جیلی GC6 از پیشرانه 1.5 لیتری 4 سیلندر استفاده می‌کند که می‌تواند 105 اسب بخار در دور 6200 rpm و حداکثر گشتاور 146 نیوتن متر در دور 4200 rpm تولید نماید. جعبه دنده 4 سرعته اتوماتیک ساخت شرکت jatco نیز نیرو را به چرخ های جلو انتقال می دهد.

 

حامد محمدی

کارشناس و فعال خودرو تحلیلگر مسائل و قیمت‌ها Dr_HamedMohammadi

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. یا الاه شما هم فهمیدی مردم گرفتارن از دست تیران خودرو شما هم ۳۰ روزه تحویل میدی مثل اینکه گوسفنده برای زایمانش یک ماه مونده تا بچه دار بشه چرا ماشینو وقتی پول میگری تحویل نمیدی پول مردمو جمع و ال فرار ال فرار کانادا کانادا کی شما را پیدا کنه البته ببخشید بلا نسبت شما چون انقدر بد قولی شده میترسیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا