مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش اقساطی جک J4 با پیش پرداخت 30 میلیون تومان!

بازار خودروهای داخلی و خارجی چند روزی است که دوباره به تلاطم افتاده و بسیاری از خریداران بازار امکان خرید نقدی خودرو را ندارند. در همین راستا بعضی از شرکت‌ها برای جبران این کاهش قدرت خرید اقدام به ارائه طرح‌های فروش اقساطی می‌نمایند که از جمله آنها می‌توان به کرمان موتور و شرایط فروش ویژه این شرکت برای خودروی جک J4 اشاره کرد.

به گزارش چرخان، شنیده‌ها از شرکت خودروسازی کرمان موتور نشان می‌دهد که این شرکت به زودی طرح فروش اقساطی برای خودروی جک J4 ارائه خواهد کرد. مشتریان متقاضی خرید این محصول می‌توانند با پیش پرداخت 30 میلیون تومان ثبت سفارش نمایند و از تسهیلات ویژه این شرکت بهره مند شوند.

هیوندای النترا 2018البته گفتنی است این شرکت به طور کلی دو پیش پرداخت 30 و 70 میلیون تومان برای این خودرو قرار داده و تسهیلات قابل قبولی برای تکمیل وجه در نظر گرفته است. اقساط این تسهیلات 12 تا 36 ماه بوده و تحویل خودروها نیز به صورت 60 روزه خواهد بود. شنیده‌های ما حاکی از این است که این طرح فروش هفته آتی آغاز خواهد شد و تا 10 روز ادامه پیدا می‌کند. محدودیت در نظر گرفته شده برای آن از جمله نکات مهمی است که باید مشتریان به آن توجه نمایند و بدیهی است همه جزئیات مربوط به این شرایط فروش برای آن دسته از مشتریان تکمیل کننده ثبت نام خواهد بود.

گفتنی است که این شرکت برای تسهیلات در نظر گرفته شده بهره‌ای در نظر نگرفته و عملا مشتریان با یک امکان بی نظیر قادر به خرید خودروی جک J4 خواهند بود که یک فرصت بی نظیر از سوی کرمان موتور برای مشتریان خواهد بود.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا