Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

شرایط فروش و پیش فروش نقد و اقساط 12 محصول سایپا ویژه آبان 98

بازار خودروهای داخلی در هفته‌های اخیر روزهای متفاوتی را پشت سر گذاشته و گروه خودروسازی سایپا که یکی از متهمین دستکاری در بازار بوده و عملکرد مناسبی در تحویل خودرو به بازار نداشته، حالا خبر از شرایط فروش و پیش فروش نقد و اقساط 12 محصول خود خبر داد که 3 محصول برای اولین در این شرایط فروش به مشتریان عرضه خواهد شد.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد 12 محصول این شرکت اعم از تیبا، تیبا۲ و تیبا۲ پلاس از محصولات خانواده تیبا، ساینا، کوییک و کوییک آر (QUIK-R)، وانت نیسان زامیاد در دو مدل تک سوز و دوگانه سوز، وانت نیسان با موتور جدید دیزل با سطح استاندارد یورو۵ و وانت دو کابین دو دیفرانسیل “ریچ” از ساعت 10 صبح فردا 12 آبان به مشتریان عرضه خواهد شد.

مشتریان متقاضی خرید این محصولات می‌توانند از 4 روش فروش اعم از فروش فوری نقدی، فروش فوری اعتباری، پیش فروش نقدی و پیش فروش اعتباری برای خرید خودروهای موجود در هر بخش استفاده نمایند. بدیهی است که تمام محدودیت‌های قبلی اعم از محدودیت کد ملی و عدم خرید خودرو از خودروسازان در 18 ماه گذشته برای این خودروها نیز وجود خواهد داشت.

طبق اعلام مسئولین سایپا این طرح فروش با شرایط بسیار منعطف انجام خواهد شد و تسهیلات خوبی برای مشتریان در نظر گرفته شده است تا تمامی مشتریان و و مصرف کنندگان واقعی امکان دسترسی به خرید این محصولات را داشته باشند. گفتنی است که ظرفیت در نظر گرفته شده برای این طرح فروش گسترده، محدود خواهد بود و ثبت سفارش صرفا زا طریق سایت اینترنتی سایپا انجام می‌پذیرد.

جزئیات بیشتر این شرایط فروش به زودی از طریق چرخان به اطلاع شما خواهد رسید.

1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    چطور میشه در حالیکه سفارش‌های قبلی مدت تاخیرشون به ۳و۴ ماه رسیده مردم میرن باز ثبت نام میکنن؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.