مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین شرایط پیش فروش نقد و اقساط جک جی4 (آبان 98)

مشتریان و متقاضیان خرید محصولات خارجی با کاهش قدرت خرید روبرو شده و از سوی دیگر افزایش قیمت خودروهای خارجی به رکود این بازار دامن زده است که به این دلیل نیاز به ارائه تسهیلات با رقم بالا به شدت مشاهده می‌شود. در همین راستا شرکت خودروسازی کرمان موتور وارد عمل شده تا با ارائه شرایط پیش فروش قطعی و غیرقطعی برای خودروی جک جی4 قدرت خرید مشتریان را برای خرید خودروهای خود افزایش دهد.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی کرمان موتور در اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط پیش فروش قطعی و غیرقطعی جک جی4 رونمایی کرد که مشتریان متقاضی خرید این محصول می‌توانند با استفاده از تسهیلات ارائه شده توسط این شرکت اقدام به ثبت سفارش کرده و خودروی خود را در تاریخ اعلام شده تحویل بگیرند.

مشتریان متقاضی خرید برای ثبت سفارش بایستی به نمایندگی‌های سرتاسر کشور این شرکت مراجعه کرده و با واریز پیش پرداخت تعیین شده، سفارش خود را نهایی نمایند.

هیوندای النترا 2018

گفتنی است که این خودرو به روش‌های مختلف برای مشتریان عرضه شده و مشتریان با توجه به نقدینگی خود امکان ثبت سفارش خواهند داشت و از سوی مقابل نیز تسهیلات با مبالغ بسیار بالا برای ایشان در نظر گرفته شده است. از جمله نکات مهم قابل ذکر برای این شرایط فروش می‌توان به عدم دریافت بهره برای تسهیلات ارائه شده اشاره کرد که تخفیف قابل ملاحظه‌ای برای خریداران محسوب می‌گردد.

همچنین مشتریان از تخفیف 2 تا 6 میلیون تومانی این شرکت برای خرید محصولات بهره‌مند می‌شوند که در کنار تخفیف قابل ملاحظه برای حذف بهره تسهیلات، جذابیت خرید این محصولات را برای مشتریان بیش از پیش می‌کند. تمامی خودروها با مدل 99 به مشتریان تحویل داده خواهد شد و بازپرداخت اقساط نیز به صورت 18 ماهه خواهد بود.

 

شرایط پیش فروش قطعی جک جی4 ویژه آبان 98

شرایط پیش فروش غیرقطعی جک جی4 ویژه آبان 98

برای مشاهده جزئیات قوانین و مقررات ثبت سفارش در طرح‌های فروش کرمان موتور روی این لینک کلیک کنید. بدیهی است عدم رعایت این قوانین منجر به رد درخواست شما برای خرید این محصولات خواهد شد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. واقعا مردمو خنگ فرض کردن؟ اخه جک جی4 تو بازار 130تومانه کارخانه 150. کدوم ادم عاقل میاد از کارخونه بگیره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا