مکمل بنزین
گوناگونخبر

تصاویر جاسوسی پورشه پانامرا مدل 2020

چیزی نزدیک 10 سال از عرضه خودروی پانامرا توسط پورشه، خودروساز اشتوتگارتی می‌گذرد. خودروی جذابی که می‌توان نسل دوم از آن را یک مدل نسبتاً جدید دانست که از سال 2017 تاکنون، در خط تولید پورشه قرار داشته است. همچنین، علیرغم این موضوع، پورشه بازهم سعی دارد تا یک نمونه فیس لیفت از این خودروی سدان خود را رونمایی کند تا بتواند قدرت رقابت‌پذیری و تازه بودن پانامرا را در مقابل رقیبانش، بیش‌ازپیش افزایش دهد.

درواقع اکنون، می‌توانیم تصاویر جاسوسی را از رقیب هم‌وطن مرسدس AMG GT 4 درب مشاهده کنیم که با الهام گیری از مدل 992 خودروی پورشه 911، می‌خواهد نفس تازه‌ای به این سدان آلمانی ببخشد. در قسمت جلویی، سپر جدید و بازطراحی شده‌ای قرارگرفته است که نمای نسبتاً یکسانی را با مدل 992 پورشه، به دست می‌دهد.

در طراحی قسمت عقب نیز، داستان به همین منوال است. همان‌طوری که در تصاویر مشخص است، پانامرا تازه‌وارد با چراغ‌های عقبی بازطراحی شده‌ای به میدان آمده است که ازنظر گرافیک داخلی با رشته‌های LED موجود در آن، نمای جذابی به خودرو بخشیده‌اند. درواقع اگرچه تغییرات طراحی خارجی، ظریف و کم هستند اما همین تغییرات اندک نیز می‌توانند به پانامرا فیس لیفت کمک کنند تا ظاهر جذاب‌تری داشته باشد و با زبان طراحی جدید پورشه، درست مانند مدل‌های جدید کاین و ماکان، تطابق بیشتری نیز داشته باشد.

همچنین در این تصاویر جاسوسی، برای اولین بار می‌توانیم نگاهی به درون کابین پانامرا نیز داشته باشیم. پورشه برای قسمت داخلی نیز همان رویه تغییر جزئی طراحی خارجی را در پیش‌گرفته و درواقع، تنها تغییرات را می‌توان فرمان خودرو (که مطابق فرمان جدید 911 است) و همچنین به‌احتمال‌زیاد، به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری در سیستم‌های صفحه‌نمایش خودرو دانست.

همچنین در زیر کاپوت پانامرا فیس لیفت نیز تغییراتی را شاهد خواهیم بود. بر اساس گزارش‌ها، پورشه برنامه‌ریزی کرده است تا بتواند پانامرا هیبریدی خود را نیز در آینده نزدیک داشته باشد. مدل‌های S و 4S از موتور 2.9 لیتری 6 سیلندری استفاده خواهند کرد که هم کنون در مدل فعلی، پانامرا وجود دارد؛ اما انتظار می‌رود که هردوی مدل‌ها، از سیستم هیبرید 48 ولتی و معماری برقی آن‌ها درست مانند نمونه‌های جدید به‌کاررفته در آئودی S6 و S7 مدل 2020، نیز استفاده کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا