Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

جدیدترین شرایط پیش فروش محصولات ایران‌خودرو 21 آبان 98

قیمت خودروهای داخلی در هفته‌های اخیر در حال افزایش بوده و عملکرد ایران‌خودرو و سایپا اصلی‌ترین دلیل بسیاری از کارشناسان برای این افزایش قیمت بوده است. در همین راستا این دو خودروساز برای عرضه محصولات خود در تلاش هستند که شرایط پیش فروش جدید ایران‌خودرو از جمله کارهایی است که انجام می‌شود.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط پیش فروش محصولات خود رونمایی کرد که این طرح فروش از تنوع بسیار بالایی برخوردار بوده و طیف عظیمی از محصولات پرطرفدار این خودروساز را در بر دارد. مشتریان متقاضی خرید این محصولات می‌توانند با مراجعه به سایت رسمی فروش این شرکت ثبت سفارش نمایند.

گفتنی است که گروه ایران‌خودرو در حالی از این شرایط پیش فروش رونمایی می‌کند که در بحث تحویل بسیاری از خودروهای دچار مشکل بوده و اهالی بازار می‌گویند که تا تعهدات این شرکت به روز نشود، این شرایط فروش‌ها تاثیر آن‌چنانی نخواهند داشت.

پژو 207 صندوقدار ایران‌خودرو

گفتنی است که این شرایط پیش فروش از ساعت 11 صبح روز 21 آبان ماه سال جاری در معرض خرید مشتریان قرار خواهد گرفت و با توجه به ظرفیت محدود تعیین شده برای هر کدام از خودروها، بدیهی است که پس از تکمیل ظرفیت ثبت نام، سایت بسته خواهد شد. از نکات مهم و تغییر یافته این طرح پیش فروش ایران‌خودرو افزایش سود مشارکت به 18 درصد است که طی یکسال اخیر به مشتریان ارائه نشده بود و حالا جذابیت نسبی نسبت به سپرده‌های بانکی پیدا کرده است.

جزئیات خودروهای عرضه شده و زمان تحویل آنها

مشتریان متقاضی خرید این محصولات باید توجه نمایند که زمان تحویل این خودروها به مهر و آبان 99 موکول شده و بدیهی است که هنگام ثبت سفارش باید توجه ویژه به این موضوع وجود داشته باشد.

ایران‌خوردوجزئیات مربوط به سود مشارکت و سود انصراف تعلق یافته به خودروها

بدیهی است که خودروهای عرضه شده در این شرایط فروش صرفا با رنگ‌های طرح شده قابل سفارش خواهند بود و همچنین کلیه پیش پرداخت‌ها بایستی از طریق کارت‌های بانکی و درگاه شتاب سایت انجام گیرد.

قابل ذکر است که این شرکت در حالی اقدام به عرضه شرایط پیش فروش می‌نماید که در موضوع فروش فوری به شدت کند عمل کرده و نسبت به رقیب دیرینه خود با اقدامات بسیار کمتری در حال عمل است. همین کمبود عرضه توسط ایران‌خودرو باعث شده تا وضعیت بازار محصولات این شرکت متلاطم شده و قیمت‌ها نسبت به قیمت کارخانه به شدت فاصله داشته باشد.

این شرایط فروش نقد و اقساط دارای قوانینی است که برای مشاهده جزئیات این قوانین می‌توانید به این لینک مراجعه کرده و طبق جزئیات اعلامی اقدام به ثبت سفارش نمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.