مکمل بنزین
شرایط فروش

طرح جدید فروش نقد و اقساط لیفان ایکس60 کرمان موتور

لیفان ایکس60 از جمله خودروهای شاسی بلندی است که آرزوی دسترسی بسیاری از مردم را به یک خودروی کراس اوور محقق کرد و توانست متفاوت از خودروهای شاسی بلند چینی هم‌رده خود، در بازار شناخته شود. حالا پس از چند وقت توقف فروش این خودرو، کرمان موتور از شرایط فروش جدید این خودرو رونمایی کرد.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی کرمان موتور در اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط فروش نقد و اقساط لیفان ایکس60 خبر داد که مشتریان متقاضی خرید این محصول می‌توانند از فردا با مراجعه به نمایندگی‌های رسمی این شرکت در سرتاسر کشور اقدام به ثبت سفارش نمایند.

لیفان ایکس60گفتنی است که قیمت اصلی این خودرو 135 میلیون تومان بوده و کرمان موتور تخفیف 5 میلیون و 500 هزار تومانی برای خریداران در نظر گرفته شده و مشتری با پرداخت 129 میلیون و 500 هزار تومان در 30 روز کاری صاحب این خودرو می‌شود. همچنین قابل ذکر است که مشتریان علاوه بر امکان خرید نقدی، از تسهیلات 20 ماهه نیز برخوردار می‌شوند و امکان پرداخت اعتباری نیز وجود دارد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. بزرگ جادار زشت بد ترکیب
    آینه هاش اندازه یه تلویزیون 14 اینچه
    موتور پر مصرف
    با مونتاژ ایران هم پر سر و صدای داشبورد و لای درها و . . .

  2. دوست عزیز اصلا لیفان رو از دور دیدی سوارش شدی خدا وکیلی ؟
    آینه ی بزرگ آرزو ی هر راننده ایه میتونی راحت رو جاده مسلط باشی مگر اینکه راننده نباشی هه شاید یه بچه دبستانی دستش کامپیوتر افتاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا