مکمل بنزین
خبرداخلی

آیا یک نفر امکان استفاده از چند کارت سوخت را خواهد داشت؟

سهمیه‌بندی بنزین باعث شده تا بعضی از افراد برای مدیریت و کاهش هزینه‌های مربوط سوخت، اقدام به استفاده از روش‌های مختلفی می‌کنند که از جمله آن خرید خودروهای ارزان قیمتی است که صرفا برای استفاده از کارت سوخت آنها انجام می‌شود.

به گزارش چرخان، یکی از سوالاتی که بسیاری از کاربران در پی پاسخ آن هستند، امکان استفاده از چند کارت سوخت توسط یک فرد است. بخشی از جامعه دارای چند خودرو بوده و برای مصارف مختلف از هر کدام از آنها استفاده می‌کنند و بخشی دیگر نیز با خرید خودروهای فرسوده و قدیمی مثل پی کی، پیکان و … از کارت سوخت این خودروها بهره می‌برند.

امیر وکیل‌زاده، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در مصاحبه‌ای پیرامون این موضوع گفت: در حال حاضر وضعیت سهمیه‌بندی بنزین به گونه‌ایست که به همه خودروهای دارای یک مالک، سهمیه بنزین تعلق می‌گیرد ولی به دنبال سازوکاری هستیم تا هر فرد صرفا یک سهمیه بنزین دریافت نماید.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا