مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش اعتباری کوییک دستی (آذر 98)

بازار محصولات داخلی خودروسازان به شدت صعودی شده و فاصله قیمتی بعضی از این محصولات با قیمت کارخانه نگران‌کننده شده است. در همین راستا گروه سایپا در اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط فروش اعتباری یکی از محصولات جدید خود یعنی کوییک دستی خبر داد که جزئیات آن را در ادامه می‌خوانید.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط فروش نقد و اقساط یکی از محصولات جدید خود یعنی کوییک با گیربکس دستی خبر داد که مشتریان متقاضی خرید این محصول می‌توانند از امروز با مراجعه به سایت رسمی فروش این شرکت اقدام به ثبت سفارش نمایند. گفتنی است که سایپا در حالی اقدام به فروش این محصول می‌کند که نیاز بازار در محصولات خانواده پراید و تیبا بیش از سایر محصولات است.

شرایط فروش کوییک دستی ویژه آذر 98

  • قیمت تعیین شده برای این خودرو، 61 میلیون و 220 هزار تومان بوده و مشتریان از تسهیلات 5 میلیون تومانی با موعد بازپرداخت یکساله برخوردار می‌شوند. بازپرداخت تسهیلات طی 3 چک 4 ماهه انجام خواهد شد و طرف قرارداد مشتریان، شرکت لیزینگ رایان سایپا خواهد بود. زمان تحویل خودرو نیز 30 روز پس از پذیرش درخواست است.

گروه سایپا تحویل خودرو سایپا خودروهای سایپالازم به ذکر است که این شرکت در حالی اقدام به فروش فوری محصولاتش می‌کند که در حال حاضر بسیاری از تعهدات سال قبل خود را نیز عملی نکرده و فروش فوری‌های حدید این شرکت نیز با تعویق بسیار زیاد ایفا می‌گردد. شنیده‌ها حاکی از این است گروه سایپا به زودی شرایط پیش فروش جدیدی را برای بسیاری از محصولات خود ارائه خواهد کرد که البته با موعد تحویل نیمه دوم سال بعد خواهد بود.

این شرایط فروش نقد و اقساط دارای قوانینی است که برای مشاهده جزئیات این قوانین می‌توانید به این لینک مراجعه کرده و طبق جزئیات اعلامی اقدام به ثبت سفارش نمایید.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا