مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش نقد و اقساط وانت کارا تک و دوکابین بهمن موتور (آذر 98)

با افزایش قیمت خودروهای داخلی در بازار و افزایش درخواست برای خرید وانت‌های خودروسازان، نیاز به عرضه این محصولات توسط شرکت‌ها افزایش پیدا کرده است. در همین راستا بهمن موتور در اطلاعیه‌ای از شرایط فروش متنوعی برای وانت کارا تک و دوکابین خود خبر داده که جزئیات و بخشنامه مذکور در ادامه تقدیم حضورتان می‌شود.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی بهمن موتور از زیرمجموعه‌های گروه خودروسازی بهمن، در اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط فروش نقد و اقساط وانت کارا تک و دوکابین خبر داد که مشتریان متقاضی خرید این محصولات می‌توانند با مراجعه به سایت رسمی این شرکت اقدام به ثبت سفارش نمایند. گفتنی است که ظرفیت در نظر گرفته شده برای این شرایط فروش محدود بوده و بدیهی است که به محض اتمام ظرفیت، مبادی ثبت نام بسته خواهد شد.

گفتنی است که موعد تحویل خودروهای ثبت سفارش شده در این شرایط فروش 20 روز کاری پس از ثبت پذیرش بوده و مشتریان در کمتر از یکماه به خودروی خود خواهند رسید. مشتریان در پرداخت تسهیلات نیز با بازه 12 تا 24 ماه روبرو هستند که امکان انتخاب برایشان فراهم شده و تسهیلات نیز با نرخ 24 درصد به ایشان پرداخت می‌گردد.

از جمله نکات قابل ذکر در این شرایط فروش، عدم تفاوت در مدت زمان پرداخت در موضوع نرخ بهره تسهیلات است که به طور معمول در شرکت‌های مختلف این موضوع وجود نداشته و بهمن موتور یک نرخ ثابت را برای همه انواع بازپرداخت در نظر گرفته است. چک‌های بازپرداخت تسهیلات نیز در قالب چک‌های 3 ماهه خواهد بود و بدیهی است که این چک‌ها صرفا از طرح صیاد مورد قبول خواهند بود.

برای دانلود شرایط فروش اعتباری این خودرو، اینجا کلیک کنید

همچنین مشتریان متقاضی خرید نقدی این محصول می‌توانند از قیمت‌های اعلامی این شرکت استفاده نمایند.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا