مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش نقد و اقساط پیکاپ دوکابین کاپرا 2 (آذر 98)

فروش خودروهای داخلی در بازار با کمبود عرضه مناسب بوده و تقاضای زیادی برای بعضی از خودروها از جمله وانت‌ها وجود دارد. این عدم تعادل عرضه و تقاضا باعث شده تا شرکت‌های خودروساز به منظور جبران کمبود موجود فعال شده و اقدام به عرضه شرایط فروش جدیدی نمایند. از جمله این شرکت‌ها می‌توان به بهمن موتور اشاره کرد که شرایط فروش پیکاپ دوکابین کاپرا 2 را اعلام کرد.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی بهمن موتور از زیرمجموعه‌های گروه خودروسازی بهمن در اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط فروش نقد و اقساط پیکاپ دوکابین کاپرا 2 خبر داد. مشتریان متقاضی خرید این محصول می‌توانند از فردا با مراجعه به سایت رسمی فروش این شرکت مراحل ثبت سفارش را آغاز کنند و طبق زمان اعلام شده، اقدام به تحویل گرفتن خودروی خود کنند.

تعداد در نظر گرفته شده برای این خودرو محدود بوده و بدیهی است که به محض اتمام ظرفیت تعیین شده برای این خودرو، مبادی ثبت نام بسته خواهد شد. قیمت تعیین شده برای خودرو 264 میلیون و 851 هزار تومان بوده و مشتریان امکان استفاده از تسهیلات در نظر گرفته شده توسط بهمن موتور را خواهند داشت. تنها رنگ قابل سفارش در این خودرو سفید بوده و روند تحویل خودرو پس از تحویل مدارک به نمایندگی‌های این شرکت آغاز می‌گردد.

از دیگر نکات قابل ذکر در رابطه با این شرایط فروش، تسهیلات 14 درصدی است که در مقایسه با تسهیلات مربوط به وانت کارا به مراتب از جذابیت بیشتری برخوردار است. بازپرداخت تسهیلات در بازه 12 تا 24 ماه قابل انجام خواهد بود و این اقساط طی چک‌های 3 ماهه دریافت می‌گردد.

شرایط فروش نقدی پیکاپ دوکابین کاپرا 2

 

شرایط فروش اعتباری پیکاپ دوکابین کاپرا 2

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا