Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

جدیدترین شرایط فروش نقد و اقساط محصولات ایران‌خودرو ویژه 6 آذر 98

بازار خودروهای داخلی در روزهای اخیر شاهد افزایش قیمت‌های جدیدی بوده و گرانی بعضی از خودروهای متاثر از طرح سهمیه‌بندی سوخت، به همه خودروهای بازار نیز کشیده شده است. در همین راستا و برای جبران وضعیت موجود، گروه ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط فروش دو محصول خود خبر داد که جزئیات آن را در ادامه می‌خوانید.

گروه خودروسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط فروش فوری محصولات خود رونمایی کرد که مشتریان متقاضی خرید این محصولات می‌توانند از ساعت 11 صیح روز 6 آذر ماه سال جاری با مراجعه به سایت رسمی فروش این شرکت اقدام به ثبت سفارش نمایند. قابل ذکر است که این شرکت در پاییز امسال فعالیت خوبی در زمینه ارائه طرح فروش داشته و به نظر می‌رسد که در صورت ادامه‌دار بودن وضعیت، شاید بازاری متعادل در ماه‌های باقیمانده سال باشیم.

پژو 207 صندوقدار ایران‌خودروخودروهای عرضه شده در این شرایط فروش به شرح زیر است:

  • اولین محصول ارائه شده توسط ایران‌خودرو، پژو پارس تیو5 است که در رنگ‌های سفید، مشکی، نقره‌ای و خاکستری متالیک عرضه می‌گردد. پیش پرداخت لازم برای این خودرو 70 میلیون و 360 هزار تومان بوده و 10 درصد باقیمانده نیز به صورت تسهیلات به مشتریان عرضه می شود. بازپرداخت تسهیلات ارائه شده به صورت یکساله بوده و امکان بازپرداخت زودتر از موعد نیز نخواهد بود.
  • دومین محصول ارائه شده توسط گروه صنعتی ایران‌خودرو، پژو پارس سال است که در رنگ‌های سفید، خاکستری متالیک، مشکی،آبی رویال و نقره‌ای قابل سفارش خواهد بود. قیمت تعیین شده برای این خودرو 78 میلیون و 338 هزار تومان است که 10درصد از این مبلغ به عنوان تسهیلات یک ساله به مشتریان ارائه می‌گردد.
  • این شرایط فروش با تسهیلات 10 درصدی بوده و تسهیلات اعطا شده در دو قسط 6 ماهه از مشتری دریافت می‌گردد. بدین ترتیب بایستی دو چک در تاریخ 5 خرداد 99 و 5 آذر 99 دریافت خواهد شد.

قابل ذکر است که شرایط فروش فوری ایران‌خودرو در حالی انجام می‌شود که بعضی از مشتریان نسبت به تحویل خودروهای ثبت نامی قبلی به شدت معترض بوده و مشخص نیست که مجوزهای جدید برای فروش این شرکت به چه نحوی صادر می‌گردد. حالا باید دید که آیا مشتریان نسبت به این شرایط فروش، اقبال مناسبی نشان خواهند داد و بازار نیز واکنش متناسب خواهد داشت؟

این شرایط فروش نقد و اقساط دارای قوانینی است که برای مشاهده جزئیات این قوانین می‌توانید به این لینک مراجعه کرده و طبق جزئیات اعلامی اقدام به ثبت سفارش نمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.