مکمل بنزین
برگزیده‌هاشرایط فروش

شرایط فروش و پیش فروش محصولات سایپا (آذر 98)

در حالیکه بسیاری از شرکت‌های خودروساز داخلی اقدام به ارائه شرایط فروش و پیش فروش محصولا خود کرده‌اند، گروه خودروسازی سایپا در سکوت به سر می‌برد. ولی مشاهدات از سایت فروش این شرکت نشان می‌دهد که فروش و پیش فروش بسیاری از محصولات این شرکت کماکان ادامه داشته و امکان ثبت سفارش در آنها وجود دارد.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا که روز گذشته خبر از فروش اعبتاری کوییک دستی داده بود و تسهیلات 5 میلیون تومانی نیز برای خریداران این خودرو در نظر گرفته بود، در حال حاضر امکان ثبت سفارش بسیاری از محصولاتش را باز نگه داشته و مشتریان امکان خرید از محصولات سایت را دارند. گفتنی است که این شرایط فروش و پیش فروش محصولات سایپا در حالی است که به نظر می‌رسد ظرفیت شرایط فروش اعلامی این خودروساز در آبان ماه به اتمام نرسیده و به همین دلیل کماکان در سایت این شرکت برقرار است.

گروه سایپا تحویل خودرو سایپا خودروهای سایپاخودروهای موجود در سایت فروش این شرکت عبارتند از :

  • کوییک یورو 4 با گیربکس معمولی با پیش پرداخت 56 میلیون و 306 هزار تومان قابل سفارش است.
  • تیبا2 پلاس با پیش پرداخت 28 میلیون و 700 هزار تومان و به صورت پیش فروش قابل سفارش است.
  • ساینا دنده‌ای با پیش پرداخت 27 میلیون و 700 هزار تومان و به صورت پیش فروش قابل سفارش است.
  • ساینا ای ایکس با پیش پرداخت 53 میلیون و 960 هزار تومان و تسهیلات 5 میلیون تومانی قابل سفارش است.
  • سایپا 151 که این روزها با قیمت حدود 50 میلیون تومان در بازار مورد معامله قرار می‌گیرد، در سایت فروش سایپا با پیش پرداخت 35 میلیون و 200 هزار تومان و تسهیلات 4 میلیون تومانی قابل سفارش است.
  • پیکاپ ریچ در انواع طرح‌های فروش فوری نقدی و فروش فوری اعتباری قابل سفارش است.
  • وانت نیسان دوگانه سوز در دو طرح پیش فروش با پیش پرداخت 32 میلیون و 700 هزار تومان و فروش فوری اعتباری با پیش پرداخت 72 میلیون و 300 هزار تومان قابل سفارش خواهد بود.
  • وانت نیسان دیزلی نیز با پیش پرداخت 55 میلیون و 700 هزار تومان به صورت قرارداد پیش فروش قابل سفارش است.

گفتنی است که این شرایط فروش و پیش فروش فعال محصولات سایپا در حالی است که اطلاع رسانی چندانی پیرامون آن انجام نشده است. همچنین شنیده‌ها حاکی از این است که به زودی موج جدیدی از تحویلی‌های سایپا انجام خواهد شد و تاثیر بسزایی در بازار خودروهای داخلی خواهد داشت.

این شرایط فروش نقد و اقساط دارای قوانینی است که برای مشاهده جزئیات این قوانین می‌توانید به این لینک مراجعه کرده و طبق جزئیات اعلامی اقدام به ثبت سفارش نمایید.

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا