مکمل بنزین
گوناگونخبر

فردی که تویوتا خود را با کامیون غول پیکر معدن نابود کرد!

ممکن است، تاکنون باخبرهای عجیب و زیادی در مورد اتفاقات خودرویی جهان روبرو شده‌اید. قرار گرفتن موتور جت جنگنده روی خودرو، خودروهایی با اسپرت‌های عجیب و خاص، تصادف یک خودروی فراری با طبقه دوم یک ساختمان اداری و خبرهایی ازاین‌دست که هر یک ویژگی‌های خاص خود رادارند.اما شاید تا به امروز نشنیده باشید که شخصی بخواهد با یک ماشین غول‌پیکر معدن، خودروی خود را نابود کند.

تام پرایس، یک شخص استرالیایی که صاحب یک نسخه قدیمی از تویوتا لندکروز نسخه ورک هورس (Workhorse) یا به عبارتی، یکی از سرسخت‌ترین خودروهای جهان، با خودروی سنگین معدن، از روی این تویوتا بیچاره که نزدیک این خودرو قرار داشت رد می‌شود.

آقای پرایس که یک کارگر تعمیر و نگهداری در یک معدن در استرالیا است، حتی مجوز راندن با چنین خودروی سنگینی را هم نداشته و اکنون‌که هنوز تحقیقات در مورد این حادثه کامل نشده است، مشخص نیست که چرا این فرد چنین کاری را انجام داده است.

اما خبر خوب این است که نه راننده و نه هیچ‌کس دیگری در این حادثه آسیب‌ندیده‌اند و بر اساس گفته‌های سخنگوی این معدن، بر روی این خودروی غول‌پیکر، حالت رانندگی بدون سرنشین نیز نصب‌شده بوده که البته در هنگام حادثه، بر روی حالت دستی بوده است.

به همین خاطر، افسرهایی از دپارتمان معدن، صنعت و ایمنی استرالیا، درصحنه حاضرشده تا بتوانند علت به وجود آمدن چنین تصادف عجیبی را پیدا کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا