مکمل بنزین
موتور سیکلت - پلاس موتوگوناگونخبر

با یکی از جذاب ترین موتورهای دوکاتی،بیشتر آشنا شوید

اگر دنیای موتورسیکلت‌ها آن‌قدر برایتان جذابیت دارد که درون هریک از این وسایل دوچرخ که توسط شرکت‌های پیشتاز جهان تولید می‌شوند، زیبایی‌ها و جذابیت‌های منحصر به خودش را می‌بینید، دون شک شرکت ایتالیایی دوکاتی و محصولات چشم‌نوازی که تولید می‌کند نیز از چشم شما نخواهد افتاد. حال چه برسد به اینکه یک شرکت لهستانی بانام LL Motorcycles، بخواهد روی موتور 750SS دوکاتی، کاری را انجام دهد که حتی چشم‌نوازتر ازآنچه که بوده شود.

درواقع این شرکت لهستانی، برای اینکه موتورسیکلت دوکاتی را آن‌طور که خود مایل بوده تغییر دهد و در اصطلاح، تیون کند، تنها استخوان‌بندی موتور یا همان بدنه کلی و موتور L-Twin را از نمونه اصلی نگه‌داشته و بقیه چیزها را آن‌طور که خودش مایل بوده، تغییر داده است. نتیجه این تغییر و تحولات، تبدیل به یک وسیله دوچرخ زیبا، قدرتمند، هدفمند و متناسب با بازارهای جهانی شده است.

شاید در نگاه اول و هنگامی‌که می‌خواهیم به این شاهکار طراحی نگاهی بیندازیم، اولین چیزی که بیشتر از بقیه مؤلفه‌ها توجهمان را جلب می‌کند، مخزن سوخت این دوکاتی است. حالت بیضی‌شکل مخزن سوخت، زمانی که با آن رنگ قهوه‌ای خاص و براق همراه می‌شود، چنان می‌تواند زیبایی کلی موتور را بالا ببرد که حد و حساب ندارد.

همچنین سیم پره‌های 17 اینچی قسمت جلویی و 19 اینچی در قسمت عقب، به همراه خروجی اگزوز دوگانه نیز ظاهر آفرود و درعین‌حال، کلاسیکی را به این دوکاتی بخشیده‌اند. دوکاتی که ممکن با نگاه، ساده به نظر برسد اما توانایی‌های بزرگی برای لذت رانندگی در جاده‌های آفرود و استاندارد را به راننده خود هدیه می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا