Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

جذابیتی به سبک تفنگ های جدید استون مارتین جیمزباند!

معمولاً هنگامی‌که اسم سری فیلم‌های جذاب جیمزباند به میان می‌آید، نمی‌توان از خودروهای به‌کاررفته در آن‌ها، بالا رفتن سطح آدرنالین خون به خاطر هیجان ماشین بازی‌های پرخطر و تیراندازی‌های بی‌شمار و جذابیت کلی آن، چشم‌پوشی کرد. درواقع در فیلم‌های جیمز باند، گجت های جدید مخصوص خودروها و تعقیب و گریزهایی به کار می‌رود که سری جدید این فیلم بانام No Time to Die (زمان مردن فرانرسیده است) نیز از این قانون جذاب، مستثنا نیست.

در بیست و پنجمین سری از فیلم‌های معروف جیمز باند، تعداد زیادی از صحنه‌های اکشن خودرویی موجود خواهد بود که پای ثابت آن‌ها، خودروی استون مارتین جیمز باند است. این استون مارتین در این سری جدید شامل خودروی نمادین DB5، خودروی ونتیج V8 و همچنین DBS سوپرلگرا است. همچنین خودروی بریتانیایی لندروور دیفندر 2020 جدید نیز در این فیلم، به قدرت‌نمایی و معرفی خود می‌پردازد.

درواقع همین چند روز پیش و در آخرین ماه از سال 2019، یک تیزر حدود دو و نیم دقیقه‌ای منتشر شد که نشان از یک فیلم پرهیجان و جذاب را می‌داد. در این تریلر کوتاه و در آخرین صحنه آن، خودروی استون مارتین را می‌توانیم مشاهده کنیم که با تفنگ‌های به‌کاررفته در چراغ‌های جلویی، دشمنان جیمز باند را شگفت‌زده می‌کند.

این فیلم جذاب از سری فیلم‌های جیمز باند، در تاریخ 10 آوریل سال 2020، بر روی پرده سینماهای آمریکا خواهد رفت.

منبع Carbuzz
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.