Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

شرایط فروش و پیش فروش نقد و اقساط سایپا ویژه 19 آذر 98

افزایش قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار باعث شده تا انتظارات از خودروسازان افزایش پیدا کرده و عدم عرضه مناسب خودرو توسط این شرکت‌ها، اعتراضاتی را به همراه داشته باشد. حالا پس از رکوردهای جدیدی که برای برخی از محصولات این دو شرکت شاهد بودیم، گروه سایپا برای چندمین بار در ماه جاری از شرایط فروش و پیش فروش جدیدی برای محصولات خود خبر داد که جزئیات آن را در ادامه می‌خوانید.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا که این روزها ظرفیت قابل قبولی را برای فروش و پیش فروش محصولات خود باز کرده، کماکان امکان ثبت سفارش را در برخی از محصولات باز نگه داشته تا مشتریان متقاضی خرید این محصولات امکان ثبت سفارش داشته باشند. گفتنی است که این شرایط فروش و پیش فروش در حالی است که حواشی مربوط به پیش فروش این خودروساز افزایش یافته و عدم عرضه بسیاری از محصولات این شرکت باعث نارضایتی‌هایی در بازار شده است.

گروه سایپا تحویل خودرو سایپا خودروهای سایپامحصولات ارائه شده در شرایط فروش اقساطی سایپا

  • اولین خودروی عرضه شده توسط این گروه خودروساز، کوییک دنده‌ایست که با پیش پرداخت 30 میلیون و 700 هزار تومانی قابل سفارش بوده و موعد تحویل این خودرو هفته چهارم اسفند 98 خواهد بود. سود مشارکت 15 درصد و سود انصراف 12 درصد تعیین شده و قیمت قطعی خودرو در زمان صدور دعوتنامه مشخص می‌شود.
  • دومین محصول ارائه شده، کوییک دو رنگ (Quik_R) است که با پیش پرداخت 34 میلیون و 700 هزار تومان و موعد تحویل هفته چهارم اردیبهشت 99 قابل سفارش است. سود مشارکت 15 درصد و سود انصراف 12 درصد تعیین شده و قیمت قطعی خودرو در زمان صدور دعوتنامه مشخص می‌شود.
  • سومین محصول عرضه شده توسط سایپا، تیبا 2 است که با پیش پرداخت 38 میلیون و 700 هزار تومان قابل سفارش بوده و موعد تحویل آن هفته چهارم شهریور 99 خواهد بود. شرایط سود مشارکت و انصراف و همچنین قیمت قطعی این خودرو مشابه خودروهای قبلی است.
  • چهارمین خودروی عرضه شده توسط گروه سایپا، وانت نیسان دوگانه سوز است که با پیش پرداخت 32 میلیون و 700 هزار تومان قابل ثبت سفارش در طرح پیش فروش بوده و همچنین امکان خرید فوری با تسهیلات ارائه شده توسط سایپا نیز فراهم شده است. قیمت خرید فوری این خودرو 72 میلیون و 300 هزار تومان است که تسهیلات 5 میلیون تومانی نیز به آن افزوده می‌شود.
  • پنجمین خودروی عرضه شده، پیکاپ ریچ است که در قالب طرح‌های پیش فروش نقدی و اعتباری / فروش فوری نقدی و اعتباری قابل سفارش خواهد بود. قیمت خودرو 184 میلیون و 800 هزار تومان بوده و در صورت نیاز به تسهیلات امکان ارائه تسهیلات 5 میلیون تومانی با بازپرداخت یکساله نیز وجود دارد.
  • ششمین خودروی عرضه شده توسط سایپا، وانت نیسان تک سوز است که با پیش پرداخت 32 میلیون تومان و موعد تحویل بهمن و اسفند 98 قابل سفارش بوده و مشتری از سود مشارکت و سود انصراف نیز برخوردار خواهد شد

لازم به ذکر است که این شرکت در حالی اقدام به فروش فوری محصولاتش می‌کند که در حال حاضر بسیاری از تعهدات سال قبل خود را نیز عملی نکرده و فروش فوری‌های حدید این شرکت نیز با تعویق بسیار زیاد ایفا می‌گردد. حالا باید دید که با توجه به این شرایط، محصولات باقیمانده از آخرین طرح فروش این شرکت توسط مشتریان ثبت سفارش می‌شود؟

این شرایط فروش و پیش فروش نقد و اقساط دارای قوانینی است که برای مشاهده جزئیات این قوانین می‌توانید به این لینک مراجعه کرده و طبق جزئیات اعلامی اقدام به ثبت سفارش نمایید.

7 دیدگاه
  1. رضا می گوید

    دقیقادهم مهر۹۷ باپرداخت ۱۵ میلیون وتکمیل وجه آن دردی ۹۸ همه زندگیمون روبرای یک دستگاه ساینای رینگ فولادی فقط یک دستگاه توحلقوم شرکت سایپای ضعیف کش ریختم که سرموعدی که خودش قولش روتواطلاعیه درملائ عام داده که باون بتونم کارکنم وخرج عروسی فرزندم رافراهم کنم چه خاکی بسرم کنم بااین سایپای زبان نفهم ووزیری هم که فقط یک مترسک است بابابرواستعفا بده که شاید یک آدم قویترازشما سرکاربیادکه تواین دولت وابسته به زر و زور وتزویر بعیداست۰

  2. ناشناس می گوید

    پراید ۱۳۱

  3. نجاری می گوید

    ثبت نام برای ماشین ببخشید خریته چون خودرو رو به دروغ میگن میدیم الان چند تا از اشنایان ما از یک سالم گذشته تو دوساله هنوز بهشون ماشین ندادن اگر تحویل روز بود بگیرید بخرید وگرنه پولتون رو هواست

  4. عبادی می گوید

    آخه برادر وقتی فقط ثبت نام هست عرضه نیست ثبت نام چه ارزشی داره مرداد ماه ۳۰ روزه تیبا ثبت نام کردیم الانم ماشین نداریم زیر پامون ۵ ما ه گذشته ندادن مردم می خوان تا عید سوار شن ثبت نام کنن که چی بشه وقتی ۳۰ روز رو ۵ ماهه ندادن معلومم نیست کی بدم بابا یکی نیست به داد ما برسه

  5. منوچهر می گوید

    با سلام راستی راستی سایپا مردم را چی فرض کرده من پراید ثبت نام کردم پنج ماهه از تحویل فوری ان گذشته نمیده میخواهید ماشین خارجی بهتون بده بسه دیگه نکنید با مردم اینکارها را

  6. احمد می گوید

    برن گم شن ، دزدهای کثیف

  7. سواعدی می گوید

    سلام اگه دولت بی تدبیر واردات را آزاد کنه آنموقع هیچکس سراغ فرقونهای ایرانی نمیرود
    وآنوقت این دو غول حرامخوار ورشکست خواهند شد الان موقع جولان دادنشونه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.