Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

شرایط فروش محصولات گروه سایپا ویژه 20 آذر 98

کاهش فروش و تحویل خودرو توسط خودروسازان در روزهای اخیر باعث شده تا بازار کماکان با همان قیمت‌های قبلی به کار خود ادامه دهد و طح فروش جدید سایپا نیز نشانه‌ای از قصد این شرکت برای متعادل کردن بازار ندارد. جزئیات خودروهای موجود گروه خودروسازی سایپا را در ادامه مشاهده می‌کنید که حتی خبری از خودروهای سواری در آن نیست.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا که این روزها ظرفیت قابل قبولی را برای فروش و پیش فروش محصولات خود باز کرده، کماکان امکان ثبت سفارش را در برخی از محصولات باز نگه داشته تا مشتریان متقاضی خرید این محصولات امکان ثبت سفارش داشته باشند. گفتنی است که این شرایط فروش و پیش فروش در حالی است که حواشی مربوط به پیش فروش این خودروساز افزایش یافته و عدم عرضه بسیاری از محصولات این شرکت باعث نارضایتی‌هایی در بازار شده است.

گروه سایپا تحویل خودرو سایپا خودروهای سایپامحصولات ارائه شده در شرایط فروش اقساطی سایپا

  • اولین خودروی عرضه شده توسط این گروه خودروساز، وانت نیسان دوگانه سوز است که با پیش پرداخت 32 میلیون و 700 هزار تومان قابل ثبت سفارش در طرح پیش فروش بوده و همچنین امکان خرید فوری با تسهیلات ارائه شده توسط سایپا نیز فراهم شده است. قیمت خرید فوری این خودرو 72 میلیون و 300 هزار تومان است که تسهیلات 5 میلیون تومانی نیز به آن افزوده می‌شود.
  • دومین محصول ارائه شده، پیکاپ ریچ است که در قالب طرح‌های پیش فروش نقدی و اعتباری / فروش فوری نقدی و اعتباری قابل سفارش خواهد بود. قیمت خودرو 184 میلیون و 800 هزار تومان بوده و در صورت نیاز به تسهیلات امکان ارائه تسهیلات 5 میلیون تومانی با بازپرداخت یکساله نیز وجود دارد.
  • سومین محصول عرضه شده توسط سایپا،وانت نیسان تک سوز است که با پیش پرداخت 32 میلیون تومان و موعد تحویل بهمن و اسفند 98 قابل سفارش بوده و مشتری از سود مشارکت و سود انصراف نیز برخوردار خواهد شد.
  • همان‌طور که در طرح‌های فروش قبلی این شرکت گفته شد، وجود چک صیادی به نام خود شخص و همچنین احراز سایر شرایط منجر به ثبت سفارش قطعی شده و در غیر این صورت، پرداختی وی پس از چند روز کاری، عینا مسترد خواهد شد.

لازم به ذکر است که این شرکت در حالی اقدام به فروش فوری محصولاتش می‌کند که در حال حاضر بسیاری از تعهدات سال قبل خود را نیز عملی نکرده و فروش فوری‌های حدید این شرکت نیز با تعویق بسیار زیاد ایفا می‌گردد. حالا باید دید که با توجه به این شرایط، محصولات باقیمانده از آخرین طرح فروش این شرکت توسط مشتریان ثبت سفارش می‌شود؟

این شرایط فروش و پیش فروش نقد و اقساط دارای قوانینی است که برای مشاهده جزئیات این قوانین می‌توانید به این لینک مراجعه کرده و طبق جزئیات اعلامی اقدام به ثبت سفارش نمایید.

2 دیدگاه
  1. ذلیل می گوید

    دروغ دروغ دروغ سگ پابس کنید این همه مردم رااذارندین خداک ازتون نگذره چطوری سایتی هست ک تو۲دقیقه تکمیل ظرفیت میشه واقعاسیرنمیشین بااین همه اراجیف این دوتاشرکت بنجل سازمحصولاتشون رامیدن به دلالان خودشون بعددلالان میبرن نمایندگیهاازتوبازارگرانترمیفروشن به مردم حرومزادهای دزد

  2. ناشناس می گوید

    خیلی مسخره هستش واقعا تاسف داره که نمیشه حداقل ماشینی که پراید هستش رو خرید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.