مکمل بنزین
گوناگونبرگزیده‌ها

بهترین پوسترهای خودرویی سال 2019!

سال 2019 نیز با تمام اتفاقات ریزودرشت خودرویی که در آن نمود پیدا کرد، با تمام نمایشگاه‌ها و موتورشوهای بین‌المللی، معرفی و تولید ابرخودروهای جدید، خودروهای برقی جذاب، خودروان هایی برای نسل آینده و حتی ورود برخی از شرکت‌های خودروسازی به صنعت حمل‌ونقل هوایی به پایان رسید.

اما جای شکی نیست که تصاویر و پوسترهای خودرویی که امروزه می‌تواند در صفحه موبایل، کامپیوترها، تبلت ها و حتی دیوار اتاق‌ها جای بگیرد، یکی از جذاب‌ترین قسمت‌ها برای جوانان و کسانی است که عاشق این صنعت پرهیاهو و جذاب بوده و آن را با جدیت دنبال می‌کنند. در سال 2019 نیز این تصاویر خودرویی که هر یک از آن‌ها می‌تواند الهام‌بخش، طراحی، خلاقیت و قدرت نهفته درون آن خودرو را به دید بیننده خود جذاب به نظر برساند، وجود داشته‌اند. البته هیچ‌یکی از این فینالیست‌های فهرست ما، قیمت بسیار بالایی نداشته و با همان قیمت‌های عرف جهانی کمتر از 100 هزار دلار، به فروش می‌روند.

فینالیست: مک لارن 720S اسپایدر 2019

کدام جوان یا کودکی است که عاشق خودروهای جذاب باشد و نخواهد یک مک لارن 720S نارنجی‌رنگ خوش‌چهره را بر روی دیوار اتاق خود داشته باشد؟ این خودروی بریتانیایی جذاب، توسط یک قلب تپنده 4 لیتری 8 سیلندر (V8) تغذیه‌شده که با استفاده از سیستم توربو دوقلو، می‌تواند 710 اسب بخار قدرت تولید کند. همچنین تنها 2.8 ثانیه زمان لازم است تا 720S اسپایدر، از حالت سکون به‌سرعت 96 کیلومتر بر ساعت برسد. سرعت نهایی آن نیز 341 کیلومتر بر ساعت است.

البته قیمت این خوش‌چهره مک لارن که زیبایی طراحی آن، قسمتی جداناپذیر از خودرو محسوب می‌شود،306,000 دلار بوده که در مقایسه با دیگر فینالیست‌ها، کمی بالا به نظر می‌رسد.

فینالیست: تویوتا جی آر سوپرا 2020

لازم نیست که تمامی این خودروهای فینالیست، بسیار گران‌قیمت باشند. تویوتا سوپرا ژاپنی باقیمت پایه 49,990 دلاری نیز مصداقی بارز برای این ادعاست که می‌تواند خود را در بین بهترین‌ها مشاهده کند. خودرویی که با روی کار آمدن نسل‌های جدید، توانسته جای خود را در دل‌های عاشقان خودروهای اسپرت و حتی ژاپنی، باز کند و تبدیل به یک خودروی نمادین شود.

تویوتا سوپرا همچنین با یک موتور 3 لیتری 6 سیلندر خطی متعلق به شرکت بی ام و که می‌تواند 335 اسب بخار قدرت تولید کرده و در کمتر از 4 ثانیه، شتاب گیری تا 96 کیلومتر بر ساعت انجام دهد، یک خودروی سریع محسوب می‌شود.

برنده: فورد شلبی جی تی 500 مدل 2020

زمانی که بخواهیم برنده این پوسترها را در بین فینالیست‌ها معرفی نماییم، این خودروی آمریکایی بیشتر از دیگران، خودنمایی کرده و چهره جذابش را به ما نشان می‌دهد.GT500 جدید را می‌توان سریع‌ترین و قدرتمندترین موستانگی دانست که تاکنون وجود داشته است. خودرویی با قلب تپنده 5.2 لیتری 8 سیلندر که با استفاده از سامانه سوپرشارژ، می‌تواند قدرت 760 اسب بخار را به زیر پای راننده خود منتقل کند. شتاب صفرتا 96 کیلومتر بر ساعت (60 مایل بر ساعت) جدیدترین موستانگ نیز تنها 3.5 ثانیه است.درست مانند تویوتا سوپرا ژاپنی،GT500 نیز باقیمت پایه زیر صد هزار دلار و باقیمت 73,995 دلار به فروش می‌رود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا