مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین شرایط پیش فروش محصولات سایپا ویژه 16 دی 98

پیش فروش انواع محصولات ایران‌خودرو و سایپا در روزهای اخیر افزایش یافته ولی بازار خودروهای داخلی بدون توجه به این اقدامات خودروسازان در حال ثبت رکوردهای جدید برای برخی از محصولات این شرکت‌ها هستند. حالا در حالیکه قیمت خودروهای داخلی در یک شیب صعودی قرار گرفته و خبرهای نگران کننده‌ای از آن به گوش می‌رسد، گروه خودروسازی سایپا در ادامه ارائه شرایط پیش فروش محصولات خود، امکان ثبت سفارش برای این خودروها را در روز آینده باز خواهد کرد.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا در ادامه فعالیت‌های خود در زمینه ارائه شرایط فروش و پیش فروش محصولات مختلف، شرایط پیش فروش ارائه شده در روزهای گذشته خود را تمدید کرده و خودروهای زیر را با موعدهای گفته شده در معرض ثبت سفارش مشتریان قرار داده است. مشتریان متقاضی خرید این محصولات می‌توانند از ساعت 10 صبح فردا با مراجعه به سایت رسمی این شرکت، اقدام به ثبت سفارش نمایند.

گفتنی است که این شرایط فروش و پیش فروش در حالی است که حواشی مربوط به پیش فروش این خودروساز افزایش یافته و عدم عرضه بسیاری از محصولات این شرکت باعث نارضایتی‌هایی در بازار شده است.

گروه سایپا تحویل خودرو سایپا خودروهای سایپامحصولات ارائه شده در شرایط فروش اقساطی سایپا

  • اولین خودروی عرضه شده توسط این گروه خودروساز، کوییک دنده‌ایست که با پیش پرداخت 30 میلیون و 700 هزار تومانی قابل سفارش بوده و موعد تحویل این خودرو هفته چهارم مرداد 99 خواهد بود. سود مشارکت 15 درصد و سود انصراف 12 درصد تعیین شده و قیمت قطعی خودرو در زمان صدور دعوتنامه مشخص می‌شود.
  • دومین محصول ارائه شده، كوييك دو رنگ (Quik_R) است که با پیش پرداخت 34 میلیون و 700 هزار تومان و موعد تحویل هفته چهارم مهر و آبان 99 قابل سفارش است. سود مشارکت 15 درصد و سود انصراف 12 درصد تعیین شده و قیمت قطعی خودرو در زمان صدور دعوتنامه مشخص می‌شود.
  • سومین خودروی عرضه شده، پيكاپ ريچ است که در قالب طرح‌های پیش فروش نقدی و اعتباری / فروش فوری نقدی و اعتباری قابل سفارش خواهد بود. قیمت خودرو 184 میلیون و 800 هزار تومان بوده و در صورت نیاز به تسهیلات امکان ارائه تسهیلات 5 میلیون تومانی با بازپرداخت یکساله نیز وجود دارد.
  • چهارمین خودروی عرضه شده در این شرایط فروش، سایپا 151 است که با پیش پرداخت 18 میلیون و 700 هزار تومان قابل سفارش بوده و موعد تحویل آن هفته چهارم شهریور 99 تعیین شده است. شرایط سود مشارکت و انصراف و همچنین قیمت قطعی این خودرو مشابه خودروهای قبلی است.
  • پنجمین خودروی عرضه شده در این طرح فروشف ساینا دنده‌ایست که با پیش پرداخت 27 میلیون و 700 هزار تومان قابل سفارش بوده و موعد تعیین شده برای این خودرو، هفته چهارم مرداد و شهریور 99 است. شرایط سود مشارکت و انصراف و همچنین قیمت قطعی این خودرو مشابه خودروهای قبلی است.
  • ششمین خودروی عرضه شده این شرکت، تیبا صندوقدار است که با پیش پرداخت 22 میلیون و 700 هزار تومان قابل سفارش بوده و موعد تعیین شده برای این خودرو، هفته چهارم آبان و آذر 99 است. شرایط سود مشارکت و انصراف و همچنین قیمت قطعی این خودرو مشابه خودروهای قبلی است.
  • هفتمین خودروی عرضه شده این شرکت، تیبا2 پلاس است که با پیش پرداخت 28 میلیون و 700 هزار تومان قابل سفارش بوده و موعد تعیین شده برای این خودرو، هفته چهارم دی 99 است. شرایط سود مشارکت و انصراف و همچنین قیمت قطعی این خودرو مشابه خودروهای قبلی است.

لازم به ذکر است که این شرکت در حالی اقدام به فروش فوری محصولاتش می‌کند که در حال حاضر بسیاری از تعهدات سال قبل خود را نیز عملی نکرده و فروش فوری‌های حدید این شرکت نیز با تعویق بسیار زیاد ایفا می‌گردد. حالا باید دید که با توجه به این شرایط، محصولات باقیمانده از آخرین طرح فروش این شرکت توسط مشتریان ثبت سفارش می‌شود؟

این شرایط فروش و پیش فروش نقد و اقساط دارای قوانینی است که برای مشاهده جزئیات این قوانین می‌توانید به این لینک مراجعه کرده و طبق جزئیات اعلامی اقدام به ثبت سفارش نمایید.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. اینکه میگیرد چک از خود شخص خریدار یعنی چی پس طرفی که چک ندارد از بازار ماشین مود علاقه خودشو خریداری کند با قیمت بالا واقعا کسی که این طرح رو داده ……. طرح بیهودبه و بی معنی من هر چی فکر میکنم به همین نیجه میرسم بازار سود جویان زنده باد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا