مکمل بنزین
شرایط فروش

شرایط پیش فروش جدید پژو 207 دستی پانوراما ویژه بهمن 98

داغ شدن بازار خودروهای داخلی و عدم امکان تولید خودروهای متفاوت باعث شده تا خودروسازان کشورمان اقدام به تغییر و تحولات در محصولات فعلی خود کنند و همین محصولات را با یک سری آپشن‌های خاص به بازار عرضه نمایند. پژو 207 دستی پانوراما از همین دست محصولات است که حالا با توجه به شرایط پیش فروش از نوع مشارکت در تولید به مشتریان عرضه می‌شود و از استقبال نسبتا خوبی برخوردار شده است.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مشتریان متقاضی خرید پژو 207 دستی پانوراما می‌توانند از ساعت 11 روز 1 بهمن ماه 98 با مراجعه به سایت رسمی فروش این شرکت اقدام به ثبت سفارش در این طرح مشارکت در تولید نمایند. بدیهی است که مشتریان بایستی به نوع حقوقی این طرح توجه ویژه داشته باشند که متفاوت از طرح‌های فروش و پیش فروش عادی این خودروساز محسوب می‌گردد.

تمامی شرایط مربوط به ثبت نام کننده در طرح‌های فروش و پیش فروش این شرکت در طرح مشارکت در تولید پژو 207 دستی پانوراما نیز برقرار بوده و لی یک تغییر بزرگ در این طرح فروش وجود دارد و آن هم این است که همه افرادی که در 18 ماه گذشته از دو خودروساز بزرگ کشورمان، خودرویی را خریداری کرده باشند، امکان دریافت این خودرو را خواهند داشت. همچنین از دیگر ویژگی‌های قابل ذکر این بخشنامه، عدم وجود امکان صلح در آن است که در حقیقت امکان انتقال رسمی حواله را برای خریداران اولیه خواهد بست.

ثبت سفارش این خودرو صرفا به صورت اینترنتی بوده و امکان ثبت سفارش در نمایندگی‌ها وجود ندارد. همچنین به محض اتمام ظرفیت تعیین شده برای این خودرو، مبادی ثبت نام بسته شده و امکان ثبت سفارش برای این خودرو وجود نخواهد داشت. این خودرو در رنگ‌های سفید، نقره‌ای، مشکی و خاکستری به مشتریان عرضه شده و پیش پرداخت لازم برای خرید این خودرو 47 میلیون و 500 هزار تومان تعیین شده است.

موعد تحویل این خودرو از دیگر نکات جالبی است که می‌توان به آن اشاره کرد که شاید اولین خودروهای تحویلی خودروسازان کشورمان در سال 1400 نیز محسوب می‌گردد. طبق اطلاعیه ایران‌خودرو، پژو 207 دستی پانوراما در موعد مرداد و شهریور 1400 قابل تحویل بوده و بدیهی است که مشتریان از سود مشارکت 18 درصد نیز برخوردار می‌شوند. مشتریانی که به هر دلیل اقدام به انصراف از خرید کنند، از سود انصراف 10 درصدی بهره مند می‌شوند که عملا فاصله زیادی با رقم سود مشارکت دارد.

گفتنی است که ایران‌خودرو برای خریداران این خودرو تخفیف دیگری تحت عنوان تخفیف خرید ایرانی در نظر گرفته که از رقم 220 هزار تومان شروع شده که برای موعد تحیول مرداد 1400 بوده و تخفیف خرید ایرانی برای موعد شهریورماه به رقم 450 هزار تومان می‌رسد. قیمت قطعی خودرو مشخص نبوده و در زمان صدور دعوتنامه اقدام به ارائه قیمت قطعی خواهد شد که طبیعتا مشتری بایستی مابه التفاوت اعلامی را به حساب شرکت واریز نماید.

ثبت نام و دریافت کلمه عبور در سایت فروش اینترنتی از الزامات خرید خواهد بود لذا بدیهی است در صورت عدم دریافت کد کاربري و کلمه عبور، امکان خرید در بخش‌نامه‌های اعلامی از روز یکشنبه مورخ 8 دی 98 میسر نخواهد بود.

این شرایط فروش نقد و اقساط دارای قوانینی است که برای مشاهده جزئیات این قوانین می‌توانید به این لینک مراجعه کرده و طبق جزئیات اعلامی اقدام به ثبت سفارش نمایید.

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا