مکمل بنزین
گوناگونخبر

اولین تصاویر از مرسدس بنز E کلاس جدید

خودروی کلاس E شرکت مرسدس بنز که برای اولین بار در سال 1946 معرفی شد، از پرفروش‌ترین مدل‌های این خودروساز آلمانی است. مدل فعلی E کلاس، از سال 2016 تاکنون در مدار تولید بوده است. پس شاید اکنون و در اوایل سال 2020 زمان خوبی برای این شرکت باشد تا با یک تغییر ملایم، بتواند مدل لوکس خود را در چرخه خودروهای مدرن دنیا، نگه دارد.

از قبل نیز تصاویر جاسوسی مربوط به نسخه‌های سدان، کوپه و کانورتیبل به‌روزرسانی شده کلاس E مرسدس بنز، منتشرشده بود و اکنون مرسدس تصمیم گرفته است تا اولین تصاویر رسمی مربوط به مدل تازه‌واردش را به همراه مقداری جزئیات، پیش از رونمایی رسمی، منتشر کند.

تصاویر مربوط به تیزرهای جدید مرسدس بنز، این خودرو را در زیر پوششی از استتار نشان داده که در خیابان‌های لاس‌وگاس آمریکا مشغول گشت‌وگذار است. همان‌گونه که می‌توان از یک فیس-لیفت ملایم و متوسط انتظار داشت، تغییرات جزئی در این خودرو ایجادشده‌اند که نمی‌توان نام مدل جدید را یک نسل جدید از کلاس E دانست. درواقع انتظار می‌رود که طراحی قسمت جلو و عقب خودرو با سپرهای جدید و چراغ‌های بازطراحی شده با گرافیک داخلی متفاوت که مشابه مرسدس CLA هستند، ظاهر شود که همین‌طور نیز شده است.

مرسدس کلاس E فیس-لیفت همچنین با آخرین فن‌آوری کمک‌راننده این شرکت همراه بوده که شامل سامانه فعال کمکی موسوم به دیسترونیک (Distronic) شده که می‌تواند پاسخگوی ترافیک‌های شلوغ و سبک‌تر بوده، آن‌ها را تشخیص داده و در مواقع لزوم به آن‌ها پاسخ بدهد.

درواقع اگر یک ترافیک سنگین، توسط این سامانه تشخیص داده شود، سرعت خودرو به‌صورت خودکار، به حدود 62 مایل بر ساعت (100 کیلومتر بر ساعت) خواهد رسید. دیگر سیستم‌های ایمنی استفاده‌شده در این مدل جدید نیز شامل سامانه کمکی فرمان خودرو، سامانه کمکی ترمز، تشخیص نقاط کور به‌صورت فعال و یک بسته مربوط به پارکینگ با دوربین 360 درجه می‌شود.

درون کابین نیز، مرسدس قول داده است که این خودرو با راحتی بسیار قابل‌توجه ای تولید خواهد شد که یک غربیلک فرمان به همراه دکمه‌های کنترل لمسی، دو عدد صفحه‌نمایش بزرگ 10.25 اینچی به‌عنوان یک آپشن استاندارد و یک سیستم سرگرمی و کمکی MBUX، برای راننده و سرنشینان خودرو در دسترس خواهد بود.

در مورد قوای محرکه نیز مرسدس بنز، قول قرار گرفتن 7 نسخه پلاگین-هیبرید برای این خودرو در سبد محصولاتش را داده است. دو انجین جدید نیز در خط تولید قرار خواهد گرفت که شامل یک موتور 2 لیتری چهار سیلندر بنزینی به همراه یک ژنراتور استارتر مجتمع و یک سیستم 48 ولتی می‌شود که می‌تواند قدرت ترکیبی 288 اسب بخار را تولید کند. همچنین یک موتور 6 سیلندر بنزینی دیگری نیز برای E کلاس جدید وجود خواهد داشت که قدرت ترکیبی 388 اسب بخار را تولید می‌کند.

انتظار می‌رود که در سومین ماه از سال 2020، این خودروی مدل جدید و فیس-لیفت از کلاس E مرسدس بنز، در موتورشو ژنو سوئیس رونمایی شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا