مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین طرح پیش فروش محصولات ایران‌خودرو ویژه 12 الی 13 بهمن 98

نوسانات مربوط به محصولات ایران‌خودرو و سایپا با توجه به عدم عرضه مناسب خودرو افزایش یافته و در حالی بازار در انتظار فروش فوری محصولات این دو شرکت است، کماکان شاهد ارائه طرح پیش فروش از سوی این دو خودروساز هستیم. طرح‌های پیش فروش ایران‌خودرو وارد مرحله جدیدی شده و در روزهای 12 و 13 بهمن ماه در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مشتریان متقاضی خرید محصولات این شرکت می‌توانند در روزهای ۱۲ الی ۱۳ بهمن ماه سال جاری با مراجعه به سایت رسمی این شرکت اقدام به ثبت سفارش کرده و از شرایط پیش فروش جدید این شرکت برای چند محصول پرطرفدار استفاده نمایند. گفتنی است که ظرفیت در نظر گرفته شده برای این طرح محدود بوده و به محض اتمام ظرفیت، سایت ثبت نام بسته خواهد شد و امکان ثبت سفارش برای مشتریان وجود نخواهد داشت.

فروش و پیش فروش محصولات ایران‌خودرو و سایپا در هفته‌های اخیر یک روند نزولی پیدا کرده و علاقه خودروسازان به سمت جذب نقدینگی در طرح پیش فروش سوق پیدا کرده است. بازار خودروهای داخلی که از کمبود عرضه رنج می‌برد، حالا با انبوهی از طرح‌های پیش فروش مختلف توسط شرکت‌های خودروسازی مواجه است که عملا نیاز فعلی بازار را تامین نمی‌کند.

ایران‌خودرو پژو 405 اس‌ال‌ایکس خودروهای داخلی پژو 405 ایران‌خودرومحصولات ارائه شده در این شرایط فروش عبارتند از پژو پارس سال، پژو 207 دنده دستی، پژو 405 اس ال ایکس،  پژو 206 تیپ 2 هاچ بک و سمند ای اف7 بنزینی که عدم ارائه خودروهای دوگانه سوز نشان می‌دهد این شرکت در افق یکساله خود نیز امکان تولید و عرضه گسترده خودروهای گازسوز را برنامه ریزی نکرده است. از دیگر نکات قابل ذکر پیرامون این طرح فروش تنوع رنگ بسیار بالای خودروهای ارائه شده است که انتخاب را برای مشتریان تسهیل می‌نماید.

تحویل کلیه خودروهای عرضه شده در این شرایط پیش فروش به دی ماه سال آینده موکول شده و همگی خودروها از سود مشارکت 15 و 16 درصد و سود انصراف 12 و 13 درصد برخوردار می‌شوند. البته برخی از خودروها دارای سود مشارکت متفاوتی هستند که با توجه به سیاست‌های این شرکت در نرخ‌گذاری انواع خودروها و متقاضیان آنها متفاوت است.

جزئیات خودروهای عرضه شده و زمان تحویل آنها

مشتریان متقاضی خرید این محصولات باید توجه نمایند که زمان تحویل این خودروها به بهمن 99 موکول شده و بدیهی است که هنگام ثبت سفارش باید توجه ویژه به این موضوع وجود داشته باشد. همچنین تغییراتی در رنگ و نوع خودروها اعمال شده است.

جزئیات مربوط به سود مشارکت و سود انصراف تعلق یافته به خودروها

بدیهی است که خودروهای عرضه شده در این شرایط فروش صرفا با رنگ‌های طرح شده قابل سفارش خواهند بود و همچنین کلیه پیش پرداخت‌ها بایستی از طریق کارت‌های بانکی و درگاه شتاب سایت انجام گیرد. گفتنی است در صورت عدم رعایت هر کدام از مفاد قانونی این طرح پیش فروش، پیش پرداخت مشتری عینا و بدون اضافه شدن سود مشارکت یا انصراف به او بازگردانده خواهد شد که جزئیات این مفاد قانونی در پایان این خبر لینک داده شده است.

گروه خودروسازی ایران‌خودرو در حالی اقدام به عرضه این شرایط پیش فروش کرده که گزارش‌های رسیده به تحریریه چرخان نشان می‌دهد، تاخیرهایی در تحویل محصولات این شرکت به مشتریان وجود داشته و کماکان بسیاری از تعهدات این شرکت در ماه‌های گذشته عملیاتی نشده است. البته وجود برخی از خودروهای مونتاژی در بین این خودروهای معوق نیز قابل ذکر و توجه است.

این شرایط فروش نقد و اقساط دارای قوانینی است که برای مشاهده جزئیات این قوانین می‌توانید به این لینک مراجعه کرده و طبق جزئیات اعلامی اقدام به ثبت سفارش نمایید.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا