Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

خودروهای آینده: Navigator 2018؛ قاره‌پیمای لینکلن!

مسلما کمپانی لینکلن موتور، تاکنون سهم زیادی در تکامل تدریجی خودروهای شاسی‌بلند و بروزرسانی آنها داشته است. گذشت زمان و تکامل خودروهای این کمپانی و اولین مدل از نسل اول شاسی بلندهای آن در سال 1998، بسیار مشهود است. حالا با سرمایه‌گذاری مجدد کمپانی فورد در لینکلن موتور، امید فراوانی به احیاء دوباره این کمپانی می‌رود. در ادامه نگاهی کوتاه و کلی، به مدل آینده خودروی Navigator می‌اندازیم؛ خودرویی که قرار است در سال 2018 عرضه شود.

2018-Lincoln-Navigator-

طراحی و ظاهری باشکوه:

این خودرو حاصل تجدید نظر مجدد در طراحی مدل MKZ لینکلن بوده و با ظاهری آراسته و خطوطی عضلانی جلوه‌گری می‌کند. این خودرو یک شاسی‌بلند تنومد است و لامپ‌های مه‌شکن و دایره‌ای شکل مدرنی دارد، که پنل‌هایی از جنس کروم، به زیبایی این چراغها افزوده‌اند.

بدنه:

پلتفرم این خودرو با طیف وسیعی از خودروهای کنونی، اشتراکات فراوانی دارد و بدنه آن همانند خودروی F-150، از آلومینیومی فشرده ساخته شده است. ممکن است برخی نسبت به این موضوع واکنش نشان دهند؛ اما استفاده از بدنه‌ای آلومینیومی با مقاومت بالا و سبک، نسبت به بدنه فولادی، بهتر خواهد بود و وزن خودرو را 700 پوند کاهش می‌دهد.

پیشرانه:

به احتمال زیاد یک موتور 6 سیلندری، 3 لیتری و توربوشارژ، با توان 400 اسب‌بخار یکی از گزینه‌های احتمالی برای پیشرانه این خودرو باشد. با این وجود کمپانی فورد در حال کار بر روی نسل دوم این موتور بوده که یک پیشرانه 6 سیلندری، 3.5 لیتری و اکوبوست است که 450 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند.

پیشرانه‌های ترکیبی بنزینی و برقی؛ و یا موتور دیزلی شش سیلندری F-150، می‌تواند جایگزینی مناسب برای موتور این خودرو باشند، ولی استفاده از آنها توسط کمپانی لینکلن کمی دور از ذهن است.

رقبای بزرگ و تنومند:

خودروهای شاسی‌بلند کمپانی کادیلاک، یکی از اصلی‌ترین رقبای پیش روی لینکلن برای موفقیت هستند؛ اما به احتمال زیاد به دلیل ارائه فضای بیشتر و لوکس‌تر توسط لینکلن، و همچنین سبک وزن بودن این خودرو، جنرال موتورز شکست می‌خورد. رقبای دیگر شامل؛ مدل آینده BMW به نام X7، لکسوس LX570، آئودی Q7، مرسدس بنز GLS و لندرور infinity QX80 هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.