مکمل بنزین
موتور سیکلت - پلاس موتوگوناگون

با هنرهای دستی حاصل از قطعات موتورسیکلت ها بیشتر آشنا شوید!

جدای از بحث طراحی‌های متفاوت هر یک از برندهای حاضر در صنعت خودروسازی و موتورسیکلت‌سازی، می‌توانیم خلاقیت‌های افراد و حتی شرکت‌های مختلف را نیز به‌عنوان کسانی که از این وسایل نقلیه و قطعات آن‌ها، به‌گونه‌ای استفاده کرده و آن‌ها را تجهیز کرده‌اند که به معنای واقعی کلمه تبدیل به یک شاهکار هنری شده است، نیز یادی کنیم…

شاید خیلی از شما این‌گونه باشید که به قطعات فنی و جمع‌آوری آن‌ها علاقه داشته باشید. برای مثال هنگامی‌که یک موتورسیکلت یا دوچرخه‌ قدیمی داشته و می‌خواهید بعضی از وسایل آن را جدا کرده و برای خودتان نگه‌داری نمایید. شاید یک روزی بتوانید به‌گونه‌ای از آن استفاده کرده و یا حتی یک وسیله خلاقانه جدید بسازید.

البته ممکن است تاکنون، خودتان نیز تصاویری را در اینترنت مشاهده کرده باشید که شخص، تنها با چند میله آهنی و پیچ و مهره و وسایل این‌چنینی، یک قطعه فنی و هنری را تولید می‌کند.

درواقع شاید این کار، نگاه خاص و متمایزی را نیاز داشته باشد تا فرد بتواند با نگاه کردن به تعدادی از وسایل قدیمی و حتی پیچ و مهره‌هایی که می‌توانند در کنار هم یک اثر هنری را پدید بیاورند، دست به تولید چنین وسایل جذاب و جالب‌توجه ای بزند. از پرنده‌ای که بال‌هایش با استفاده از مخزن سوخت کاوازاکی درست‌شده تا موتورسیکلت‌هایی کوچک ولی جذاب، همگی از همین هنرهای دستی هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا