Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

رونمایی هیوندای از خودروی i30 N Line فیس لیفت در موتورشو ژنو 2020

شرکت کره‌ای هیوندای، برنامه‌ریزی کرده است تا خط تولید خود در نسخه‌های اروپایی را از مدل‌های کوچک‌تر خود گرفته تا دیگرمدل‌هایش را به‌روزرسانی کرده تا بتواند قدرت رقابت‌پذیری خود در بازار مهم اروپا را بیش‌ازپیش حفظ کند. این کار هیوندای، با معرفی نسخه کاملاً جدید i10 و همچنین نسل جدید i20 صورت گرفته و اکنون نیز با نگاهی به نسخه فیس لیفت از i30، می‌خواهد تا مسیر قدرتمندتر را طی کند.

این خودروی جدید، درست مانند کلاس‌های سوپرمینی، یک هاچبک کامپکت (Compact) بوده که قرار است در ماه آینده میلادی و در موتورشو ژنو 2020، به‌عنوان نسخه جدید از این خودرو، توسط هیوندای به نمایش دربیاید. درواقع هیوندای قرار است برای اولین بار، نسخه برتر N هاچبک i30 خود را نیز به نمایش دربیاورد.

با نیم‌نگاهی به نسخه N از این خودروی کره‌ای، متوجه می‌شویم که این خودروساز، نسخه فیس-لیفت را با ظاهری اسپرت تر و تهاجمی‌تر تولید کرده و برای این منظور، از سپر جلویی بازطراحی شده و ورودی‌های هوایی بزرگ‌تری، استفاده کرده است.

چراغ‌های روز (Daylight) نیز از قسمت پایین نمای جلویی خودرو یعنی روی سپر، جابجا شده‌اند و به درون چراغ‌های جلویی، راه پیداکرده‌اند. درواقع، هیوندای با قرار دادن این چراغ‌های تمام LED درون کاسه‌چراغ جلو، نمای تهاجمی‌تری را به خودرو بخشیده است.

هنوز تصاویر مربوط به طراحی قسمت عقب این مدل تازه‌وارد مشخص، منتشرنشده‌اند اما بر اساس گفته‌های خودروساز کره‌ای، این مدل قرار است با چراغ‌های عقب بازطراحی شده و سپر عقبی جدید، عرضه شود. رینگ‌های خودرو نیز از 16 اینچ، تغییریافته و به 18 اینچ رسیده‌اند.

درون کابین i30 فیس-لیفت جدید نیز سیستم صفحه‌نمایش کاملاً دیجیتال جدیدی نهفته است که به همراه یک صفحه‌نمایش سرگرمی 10.25 اینچی، عرضه خواهد شد. همچنین قرار است هیوندای سر قول خود مانده و برای i30 N، سیستم تعویض دنده خودکار دوکلاچه را قرار دهد. حال باید تا سوم ماه مارس 2020 یعنی کمتر از 15 روز دیگر صبر کرد و دید که هیوندای می‌خواهد چگونه هاچبک اسپرت جدید خود را با ویژگی‌های نو و ظاهر متفاوت، رونمایی کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.