مکمل بنزین
گوناگونداخلی

میزان مصرف سوخت دنا پلاس چقدر است؟

شاید شما هم یکی از افرادی باشید که به مصرف بنزین خودروی خود اهمیت می‌دهید،‌ به همین علت ما در وب سایت چرخان، امروز به سراغ یکی از محصولات ایران‌خودرو به نام دنا پلاس رفته‌ایم و به میزان مصرف سوخت آن خواهیم پرداخت.میزان مصرف سوخت دنا پلاس چقدر است؟

دنا پلاس از پیشرانه معروف EF7 (موتور ملی) استفاده می‌کند که قدرت تولیدی توسط این موتور با گیربکس 5 سرعته دستی یا 6 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. (هر دو مدل مصرف سوخت مشابهی دارند)

اگر قصد اجاره خودرو دارید، این مطلب به شما کمک میکند. دنا پلاس در مسیرهای شهری و پرترافیک مصرف سوختی برابر با 10 تا 11 لیتر بنزین را دارا بوده و در مسیرهای خارج شهری و اتوبان، مصرف سوخت دنا پلاس برابر 6.2 لیتر در هر صدکیلومتر خواهد بود که بدین ترتیب، این خودرو در نمودار سیکل ترکیبی تقریباً مصرفی برابر با 7.94 لیتر بنزین را به‌خود اختصاص می‌دهد.

ضمناً به علت اینکه این خودروها در شرایط خاص تست می‌شوند در اصل مصرف سوخت بیش‌تری نسبت به عدد اعلامی دارند و شما باید به عددهای فوق چند لیتری اضافه کنید!

گنجایش باک این خودرو برابر با 60 لیتر بنزین بوده و استاندارد آلایندگی این مدل نیز یورو 4 اعلام شده است.

نام خودرو دنا پلاس
مصرف سوخت (در 100 کیلومتر ) خارج شهر (لیتر) 6.2 لیتر
مصرف سوخت (در 100 کیلومتر ) داخل شهر (لیتر) 10 تا 11 لیتر
مصرف سوخت (در 100 کیلومتر ) ترکیبی (لیتر) 7.94 لیتر

حامد محمدی

کارشناس و فعال خودرو تحلیلگر مسائل و قیمت‌ها Dr_HamedMohammadi

نوشته های مشابه

‫12 دیدگاه ها

  1. من دناپلاس اتومات دارم مصرفش در اتوبان 11 الی 12 لیتر هست و خیلی زیاده

  2. ۵۶ لیتر بنزین میزنم ۴۰۰ کیلومتر میره مصرفش خیلی بالاست

    1. من دنا پلاس توربو پنج دنده دارم مصرف سوخت آن بالای 20لیتر در صد کیلومتر استمصرف بالا نیست پایبندم نیست اگر بدن کولر رانندگی می کنی بالا نیست پایبن هم نیست تقریبا متوسط رو به بالاست

  3. من دنا پلاس توربو دارم بنزین تا لب پر کردم که اگر گوی باک حساب نکنیم در 80کیلومتر چیزی در حدود بیست لیتر مصرف کرده خودرو بعد از بنزین زدن وارد اتوبان شده 60کیلومتر که رفتم یا سه خط آخری بالا آمده در صورتیکه خودرو پارس وقتی تا گلوی باک در می کردم درجه سوخت تکان نمی خورد چون گلوی باک نزدیک به چند لیتر سوخت می برد من بیست لیتر که می گویم گاهی بدون کولر و گاهی با کولر بوده بهتر بگویم در یک رفت و برگشت مسیر 60کیلومتری که کیلومتر 120نشان می دهد آمپر بنزین من تا وسط می اید

  4. من دناپلاس ۹۹ دارم. ۳۷ هزار تا راه رفته. ۳۰۳۰ لیتر تا الان بنزین زدم. هم تو جاده بودم هم شهر. مصرفش حدود ۸.۲ در ۱۰۰ لیتر میشه.

  5. منم دنا پلاس معمولی دارم
    خداییش سوختش بالا نیست خیلی هم ازش راضی هستم انشاالله خدا هم از دست ما راضی باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا