مکمل بنزین
گوناگونتازه‌هاخبر

بازگشت پژو سیتروئن به آمریکا

پژو اعلام کرده که در حال تجزیه و تحلیل شرایط موجود، برای ورود مجدد به بازار آمریکای‌شمالی است. مدیرعامل کمپانی پژو سیتروئن، آقای کارلوس تاوارس، در گفتگو با مجله آلمانی Automobilwoche گفته است که پژو به دنبال بازارهای بین‌المللی جدید و به دست آوردن سود بیشتر بوده و بر همین اساس دو بازار ایران و آمریکای شمالی را در نظر گرفته است.

-peugeot-308-gti

پژو سیتروئن از سال 1974 در ایالات‌متحده به فروش خودروهایش می‌پرداخت و در سال 1991 از فروش محصولاتش در ایالات‌متحده دست کشید. کارلوس تاوارس اعتراف کرده که رفتن پژو از ایالات‌متحده، حاصل حیله‌گری بوده و در حال حاضر این شرکت هیچ نمایندگی فروش و کارخانه‌ای در ایالات‌متحده ندارد، و به همین دلیل هزینه‌های تعمیر و ارائه خودروهای پژو در ایالات‌متحده، منجرب به افزایش قیمت محصولات می‌شود.

برند لوکس DS، که از زیر مجموعه‌های کمپانی پژو سیتروئن بوده و در حال حاضر تنها در اروپا و چین به عرضه محصولاتش می‌پردازد، یکی از کاندیداهای حضور در ایالات‌متحده است. مدیر عامل DS آقای Yves Bonnefont، در این رابطه گفته است که هم‌اکنون در حال تجدید برنامه‌ها و ساختارهای خود برای حضور در ایالات‌متحده هستیم و به احتمال زیاد ما نماینده PSA در ایالات‌متحده خواهیم بود.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا