مکمل بنزین
گوناگونخبر

با بی ام و سری 7 لوکس تازه وارد بیشتر آشنا شوید!

جدیدترین نسل از خودروی باواریایی سری 7 بی ام و اگرچه انتظار نمی‌رود که زودتر از سال 2022، رونمایی رسمی و عرضه نهایی شود اما این بدان معنا خواهد بود که خودروساز آلمانی تا آن موقع، قصد دارد تا مدل سدان پرچم‌دار خود را تحت آزمایش‌ها و تست‌های گوناگونی برده تا بتواند بهترین نتیجه را از این خودروی کشیده جذاب، بگیرد.

آخرین ماه‌های سال 2019 بود که توانستیم اولین نگاه خود را از این خودروی سدان لوکس داشته باشیم. درواقع، تصاویری که سری 7 تازه‌وارد بی ام و را نه در زمین تست بلکه بر روی تریلرهای حمل خودرو نشان می‌دادند. همچنین بر اساس گزارش‌ها، انگار قرار است خودروساز آلمانی، نمونه اولیه برقی این مدل را که بانام i7 شناخته می‌شود نیز برای این خودرو، معرفی کند. مدل برقی که تنها نمونه از بی ام و سری 7 تازه‌وارد نخواهد بود.

اکنون نیز تصاویر جاسوسی، مدلی از بی ام و سری 7 را نشان می‌دهند که البته، نمونه برقی نبوده و همان نسخه بنزینی است.

در این تصاویر، پوشش‌هایی بر روی چراغ‌های عقب و جلویی خودرو دیده‌شده که البته احتمالاً این‌ها همان چراغ‌های اصلی نباشند که بر روی نسخه نهایی به کار خواهند رفت. امری که در نمایش خودروهای نمونه اولیه (پروتوتایپ)، عادی است. البته، سیستم روشنایی و چراغ‌های نسل جدید بی ام و سری 7، از فن‌آوری جدیدتری نسبت به مدل‌های فعلی استفاده خواهد کرد. برای دیدن این فن‌آوری باید منتظر ماند تا بی ام و نسخه قبل از تولید این خودرو را تا ماه‌های آینده و شاید هم‌،سال آینده میلادی، به نمایش دربیاورد.

تصاویر جاسوسی قبلی، به ما نشان دادند که طراحی کابین نسل جدید پرچ مدار سدان بی ام و مشابه سری 7 فعلی است؛ اما خودروساز باواریایی، سیستم صفحه‌نمایش را در این مدل پوشانده است تا به‌روزرسانی‌های صورت گرفته روی آن را از دید ما پنهان کند.

در زیر کاپوت نیز، یک قلب تپنده 3 لیتری 6 سیلندر خطی با سیستم توربوشارژ در مدل موسوم به 740i، یک انجین 4.4 لیتری 8 سیلندر با توربو دوقلو در مدل 750i و یک موتور حجیم 6.6 لیتری 12 سیلندر (V12) با توربو دوقلو در مدل نهایی M760i، قرارگرفته است.

نمونه 12 سیلندر از این خودرو، توانایی تولید 600 اسب بخار قدرت و 850 نیوتون متر گشتاور را دارد اما گزارش‌ها تاکنون این‌طور اذعان کرده‌اند که احتمالاً بی ام و تولید این مدل را برای نسل جدید سری 7، در نظر نخواهد داشت. در عوض، نسخه‌های هیبرید و پلاگین هیبرید از این خودرو، تولید خواهند شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا