مکمل بنزین
گوناگونخبر

نسخه ویژه ولوو S60 و V60 رسما معرفی شد!

پس از عرضه رسمی مدل‌های S60 و V60 کمپانی ولوو، حال این برند معتبر و قدیمی نسخه‌های ویژه یا همان Special Edition این دو محصول جدید را نیز روانه بازارهای جهانی کرده است. در بروز رسانی‌های جدید برای این دو محصول، ما شاهد طیف وسیعی از تغییرات در ظاهر خارجی و طراحی داخلی آن‌ها هستیم.

در واقع نسخه‌های ویژه S60 و V60 شامل رنگ‌های جدیدی اعم Mussel Blue (آبی صدفی) و Luminus Sand (شن و ماسه‌های درخشان) خواهد بود که پیش از این در محصولاتی چون S90، V90 و XC90 دیده بودیم.

2017-volvo-v60-special-edition-0

این محصولات همگی با ویژگی‌های جدید و تریم های داخلی خاص عرضه خواهند شد. تغییر در سپرهای جلو و عقب، بهره‌گیری از نوارهای کروم رنگ بر روی جلو پنجره جلو، سیستم اگزوز جدید، استفاده از رینگ‌های جدید 17 و 18 اینچی با طراحی و مدل خاص، آینه‌های جانبی برقی و جمع شونده و نهایتا سیستم کمک جهت پارک عقب از مهم‌ترین این تغییرات است.

2017-volvo-s60-special-edition-2

اما در قسمت داخلی خودرو، این کمپانی سوئدی از صندلی‌های اسپرت همراه با چرم استفاده کرده است که در دو رنگ بژ و مشکی قابل سفارش است. استفاده از دوخت‌های خاص بر روی فرمان و حتی دنده از دیگر تغییرات این محصولات جدید است. در واقع ولوو تریم داخلی این دو نسخه جدید را در دو مدل آلومینیومی و مشکی پیانویی عرضه می‌کند. لازم به ذکر است که سیستم فرمان این محصولات دارای فناوری گرم شونده است.

2017-volvo-v60-special-edition-4

آقای بیورن انوال، مدیر ارشد بازاریابی، فروش و خدمات مشتریان کمپانی ولوو در این خصوص می‌گوید: S60 و V60 محصولاتی خاص برای رانندگانی خاص است. ما در حال تمرکز بر روی نسخه 2017 این محصولات هستیم تا بتوانیم با ایجاد تغییرات بیشتری در ظاهر و باطن این خودروها، هواداران و مشتریانمان را راضی نگاه داریم.

لازم به ذکر است که ولوو هنوز اطلاعات کامل در خصوص قیمت نهایی و زمان عرضه نسخه‌های ویژه این محصولات را منتشر نکرده است.

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا