مکمل بنزین
گوناگونخبر

جنسیس فوق لوکس هیوندای را ببینید!

کمپانی هیوندای، قصد دارد تا یکی از تازه‌ترین کانسپت های خود با نام جنسیس G70 را در نمایشگاه نیویورک معرفی کند. این محصول که چیزی شبیه به خط تولید G90 و G80 است برای رقابت با سری 3 محصولات کمپانی BMW وارد بازار خواهد شد. البته این کمپانی کره‌ای، هنوز از برنامه‌های کلی خود برای آینده این خودرو یعنی ظاهر خارجی و داخلی آن توضیحاتی نداده است و تنها به بیان کلماتی چون خودرویی لوکس و مدرن بسنده کرده است.

New-Genesis-New-York-Concept_0355

این خودروی لوکس که در رنگ آبی سرامیکی عرضه می‌شود، از یک جلو پنجره جدید بهره برده است و چراغ‌های جلو با تغییراتی بسیار زیبایی ظاهر شیکی را به این خودروی لوکس هدیه می‌کنند. از دیگر تغییرات این خودرو می‌توان به تغییر گلگیرهای جلو، ایجاد برآمدگی های کوتاه در قسمت جلو، عقب و دو طرف خودرو و چراغ‌هایی کشیده و بسیار زیبا نام برد.

اما شایعات حاکی از آن است که سیستم داخلی این خودرو یکی از پیشرفته ترین و خاص‌ترین نمونه‌های تولید شده تا کنون است.

هیوندای قرار است از یک نمایشگر 21 اینج منحنی که توسط کمپانی ال‌جی ساخته خواهد شد، درون جنسیس G70 بهره گیرد. این نمایشگر که از وضوح 4K استفاده می‌کند در کنار قابلیت‌های سرگرمی خود می‌تواند کمک‌های زیادی به راننده کند.

فضای داخلی این خودرو به طور کامل از چرم پوشیده شده است. بهره گیری از چرم‌های چند رنگ نظیر مشکی، قهوه‌ای و حتی زرد بر روی پشت سری‌های صندلی، داخل درب‌ها و … فضایی بسیار لوکس را برای مشتریان فراهم ساخته است. همچنین تصاویر این کانسپت حاکی از آن است که در تزیینات داخلی این خودرو از آلومینیوم و مس نیز بهره گرفته شده است.

هنوز اطلاعات کاملی از موتور هیبریدی این خودرو توسط هیوندای منتشر نشده است، اما حضور یک موتور 2.0 لیتری از نوع GDi همراه با یک گیربکس 8 سرعتی اتوماتیک با توان تولید 242 اسب بخار و 353 نیوتن متر گشتاور بر روی این خودرو بعید نیست.

New-Genesis-New-York-Concept_02 New-Genesis-New-York-Concept_09 New-Genesis-New-York-Concept_12 New-Genesis-New-York-Concept_13 New-Genesis-New-York-Concept_14 New-Genesis-New-York-Concept_15

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا