مکمل بنزین
خبر

خط مونتاژ HYCAN 007 در چین فعال شد

خبرگزاری‌های چینی اعلام کردند مدتی است که خط تولید شاسی‌بلند الکتریکی HYCAN 007 محصول کمپانی GAC-NIO فعال شده و اولین مدل تولید انبوه از خط مونتاژ خارج شده است که نشان می دهد این خودروی EV به‌زودی عرضه می‌شود. پیش‌بینی می‌شود که تاریخ تحویل اصلی این خودرو در ماه می سال 2020 میلادی باشد.

HYCAN 007 با اندازه متوسط خود در  5 مدل با قیمت پایه 259.800 یوان ارائه شده است. انرژی را یک مجموعه باتری با نام NCM811 با ظرفیت 93 کیلووات ساعت تامین می‌کند که حاصل آن پیمایش 643 کیلومتری است. یک نسخه نیز با باتری‌های 73 کیلووات ساعتی قابل سفارش است که مسافت قابل پیمایش آن 523 کیلومتر است. برای شارژ باتری‌ها در جایگاه‌های مخصوص با ولتاژ بالا از 30 درصد به 80 درصد، تنها به 33 تا 35 دقیقه زمان نیاز است. HYCAN نمایندگی‌های خود را در ژوئن امسال برای نمایش عمومی افتتاح می‌کند و شهرهای دیگر نیز در حال آماده سازی هستند. با توجه به پیشینه شرکت‌های اصلی، انتظار می‌رود خودرویی کامل با توان رقابتی بالا عرضه شود که خیلی از کشورها همانند روسیه، ایران و قاره آفریقا، انتظار آن را می‌کشند.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا