مکمل بنزین
گوناگونخبر

 وقتی یک BMW زیبا در سیمان خیس گرفتار می‌شود!

وقتی همه چیز عادی باشد، به نظر می‌رسد که یک روز خوب پیش رو دارید، اما گاهی اتفاقاتی می‌افتد که هیچ گاه پیش بینی اش را نمی‌کنید. مثل این فرد نگون بخت که در یک صبح زیبا، خود و فرزندانش برای رفتن به محل کار و مدرسه آماده شده بودند.

این راننده پس از پیچیدن در خیابانی که آن‌چنان دید کافی ندارد، متوجه تابلوهای قرار گرفته در آنجا مبنی بر در دست ساخت بودن خیابان نمی‌شود، همین عدم توجه باعث می‌شود تا او و BWM سری 1 تمیزش با چهار چرخ وارد سیمان خیس و تازه کف خیابان شود.

bmw-1series-stuck-fresh-cement-1

البته این تصویر نشان می‌دهد که شهرداری چی‌های ما قوی‌تر از کشورهای خارجی عمل می‌کنند، چون معمولا در این چنین مواردی، قسمت تازه تعمیر شده توسط یک مثلث خطر، یک تکه سنگ بزرگ یا حتی شاخه و برگ درختان به رانندگان نشان داده می‌شود تا وارد آن نشوند! در واقع اگر بخواهند وارد شوند باید قید خودروی خود را بزنند!

این سیمان خیس، به سرعت دور خودرو جمع شده و برای آن تبدیل به یک آرامگاه ابدی می‌شود تا راننده متوجه شود که با سرعت وارد هر کوچه و خیابانی نشود؛ قطعا او اگر فقط چند ساعت در تهران رانندگی می‌کرد، این اتفاق برایش نمی‌افتاد! در واقع کوچه و خیابان‌های اصلی شهر ما همیشه در همین حالت است!

bmw-1series-stuck-fresh-cement-2

اما خوشبختانه پایان این اتفاق آن‌چنان هم بد نبود، در واقع افراد و کارگران آن منطقه به جای فیلم برداری و عکس برداری از آن صحنه، به کمک آن‌ها شتافته و موفق شدند قبل از اینکه سیمان سفت و خشک شود ماشین را بیرون آورند. قطعا صاحب این خودرو باید برای جلوگیری از آسیب بیشتر، به سرعت ماشین زیبای خود را به یک کارواش برده و آثار باقی‌مانده از سیمان را از ماشینش پاک کند.

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا