مکمل بنزین
گوناگونخبر

تصویر BMW X5 نسخه 2019 را ببینید!

با اینکه کمپانی آلمانی BMW در حال کار بر روی نسل جدید X5 است، شواهد و قرائن نشان می‌دهد که این کمپانی به صورت پنهان برنامه‌های زیادی برای این نسل جدید شاسی بلندش دارد و شاید هم اکنون کمی زود باشد که بتوانیم در مورد این زبان طراحی جدید صحبت کنیم. تازه ترین تصاویر جاسوسی گرفته شده از این محصول که در ماه ژانویه منتشر شد، شاید نتواند آن‌چنان ما را به نتیجه نهایی این خودروی لوکس نزدیک کند.

bmw-x5-g05-nextgen-rendering-1

با این حال، باید بگوییم که اگر طراحی بیرونی این محصول انقلابی در حوزه طراحی‌های جدید BMW محسوب نشود، اما باید قاطعانه بگوییم که این محصول حتما از یک طراحی خاص و جذاب بهره‌مند خواهد بود. قطعا بی ام دابلیو مایل نخواهد بود که طراحی یکی از موفق ترین خودروهایش را به این راحتی دستخوش تغییرات زیادی کند.

تصویری که مشاهده می‌کنید با الهام از یک خودروی لوکس آینده ترسیم شده است. طراحی که نشان از یک تغییر خاص و زیبا بر روی مدل‌های قبل دارد و New X5 را تبدیل به یک غول فلزی زیبا می‌کند.

bmw-x5-g05-nextgen-rendering-2

همان‌طور که در عقب خودرو می‌بینید، چراغ‌ها با یادآوری طراحی محصولات سری 7 از المان طراحی افقی بهره‌مند شده‌اند؛ اگرچه چراغ‌های عقب کمی بزرگ‌تر شده‌اند که همین باعث می‌شود شما به راحتی قبول کنید که در حال دیدن یک SUV غول پیکر هستید.

 

البته، اگر دیدن این چراغ‌ها شما را کمی یاد مازراتی لوانته می‌اندازد، نگران نباشید؛ ما هم همین تصور را داریم.

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا