مکمل بنزین
مقایسهتحلیلیخبر

مقایسه ابعاد ۶ شاسی بلند شهری با بهای کم‌تر از ۱۲۰ میلیون تومان

این روزها رده خودروهای SUV‌ و یا به اصطلاح شاسی بلند در کشورمان، طرفداران بسیار زیادی دارد و به همین خاطر سازندگان زیادی نیز تصمیم گرفته‌اند تا محصولات متنوعی را در این عرصه تولید کنند. حال می‌خواهد نام این کمپانی فراری باشد یا مازراتی، فرقی نمی‌کند! همه دوست دارند که دستی بر این آتش پر سود داشته باشند.

این تنوع زیاد سبب شده تا رده‌ای چون کراس اوور نیز ایجاد شود، خودرهایی که کوچک‌تر بوده اما به علت ارتفاع بلندترشان، بین ماشین‌های هاچ بک و SUV قرار می‌گیرند و بیشتر مناسب سفرهای درون شهری هستند.

البته در بازار ما که به دلیل انحصار، رقابت چندانی وجود ندارد، تعداد کم‌تری ماشین به اصطلاح شاسی بلند می‌توان یافت که تعداد بسیاری از آن‌ها مربوط به سازندگان چینی هستند. اما در این مطلب، ما ۶ خودرویی که اصالت بیشتری داشته و از سازندگان معتبر اروپایی و آسیایی هستند، برای‌تان کنار یکدیگر گذاشته‌ایم تا از نظر ابعاد آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید و ببینید که اگر در کنار هم قرار بگیرند، کدام‌یک هیکل بزرگ‌تر و عضلانی‌تری داشته و در مقابل کدام‌یک کوچک‌تر به نظر می‌رسد.

moghaiese-size

پیمان گل‌کار

این روزها به‌قدری دنیای خودرو و فناوری در حال نزدیک شدن است که یک نفر با علاقه مشترک، می‌تواند تا هر دو حوزه را با عشق دنبال کند: این عاشق منم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا