مکمل بنزین
گوناگونخبر

تصاویر جاسوسی BMW M5 2017 را ببینید!

بعضی از خودروها را هرچه زیر برچسب و استیکر های جورواجور قایم کنند، بازهم رخ داشته و می‌تواند دل هر کسی را به سوی خودش بکشاند.

bmw-m5-2018-spyshots-carscoops-12

نسل جدید BMW M5 به عنوان یکی از جدیدترین پرچم‌داران این کمپانی آلمانی در راه است و این تصاویر جاسوسی ثبت شده نشان می‌دهد که با محصولی زیبا و مثل همیشه جذاب روبرو هستیم. با اینکه در تست اولیه خودرو سعی می‌شود تا به طور کلی ظاهر خودرو پوشیده شده و چیزی از طراحی نهایی به طور کامل و صد در صد معلوم نباشد، اما این قسمت جلویی این BMW تقریبا مشخص بوده و می توان ظاهر نهایی آن را از همین الان به راحتی ترسیم کرد.

در قسمت جلویی این خودرو، ورودی‌های هوا به وضوح مشخص بوده و به نظر می‌رسد که بی ام دابیلو از یک جلو پنجره بزرگ‌تر برای نسل جدید M5 خود بهره برده است. موضوعی که در تصاویری پیشین منتشر شده از این خودرو نیز به وضوح مشخص بود.

در واقع هنگامی که BMW تصمیم بگیرد به طور رسمی از این خودرو رونمایی کند، احتمالا در قسمت پیشرانه نیز بروز رسانی‌هایی را انجام خواهد داد. در واقع موتور بعدی این محصول از پیشرانه فعلی که یک نمونه 4.4 لیتری V8 با توان تولید 600 اسب بخار است، قدرتمندتر خواهد بود. زمان شتاب در نمونه جدید قطعا بهبود یافته و این موضوع در نسخه‌های xDrive قطعا مشخص‌تر خواهد بود. موضوعی که شاید برای اولین بار در تاریخ M5 رخ دهد.

محصول جدید BMW یعنی New M5 قطعا از فناوری‌هایی جدید و سیستم‌هایی نیمه مستقل نظیر سیستم‌هایی پیچیده ضد تصادف و برخورد و همچنین سیستم کاملا خودکار ترمز بهره‌مند خواهد شد. در قسمت سرگرمی و مولتی مدیا، نسل جدید سیستم iDrive که هم اکنون بر روی محصولات سری 7 استفاده می‌شود، به مسافران و سرنشینان اجازه می‌دهد که با بهره گیری از اسمارت فون های شخصی خود حرکت خودرو را مشاهده کرده و به برخی از عملکردهای آن دسترسی داشته باشند.

در واقع تحلیلگران این حوزه معتقدند که بی ام دابیلو با رونمایی از New M5 خود راه را برای M6 نیز باز کرده احتمالا با یک تیر دو هدف را نشانه گرفته است. شاید اکثر این امکانات را به زودی در M6 جدید بی ام دابیلو نیز ببینیم!

bmw-m5-2018-spyshots-carscoops-1 bmw-m5-2018-spyshots-carscoops-4 bmw-m5-2018-spyshots-carscoops-6 bmw-m5-2018-spyshots-carscoops-8 bmw-m5-2018-spyshots-carscoops-9

 

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا