مکمل بنزین
خبر

شکار نسل جدید MVM X22

وقتی نام تیگو 2 به گوش روس‌ها می‌رسد، اولین چیزی که به ذهن‌شان خطور می‌کند شکستن پدال گاز آن است. اما در ایران این قضیه متفاوت است، MVM X22 برای بسیاری خودرو آیده آل و جذاب است، برای برخی دیگر از رانندگان، فاجعه بار است.

به گزارش چرخان، چری پس از مدتها به بازخوردها اهمیت داده و انتفادات کمبود قدرت را می‌پذیرد؛ استفاده از موتور 1.6 لیتری جدید از مهمترین ویرایش برای نسل جدید ایکس 22 است. موتور 1.6 لیتری ایکس 22 اکنون قادر به تولید قدرت 125 اسب بخار و گشتاور 160 نیوتن متر است؛ جعبه دنده این‌بار CVT خواهد بود، اما این به معنای آن نیست که موتور 1.5 لیتری و جعبه دنده 4 سرعته قدیمی از دسترس خارج می‌شود.

اغلب تغییرات ایکس 22 نسل جدید، در طراحی داخلی و خارج از آن خلاصه می‌شود؛ چراغ ترمز روی اسپویلر بلندتر شده است؛جلوپنجره‌ی جدید کرومی مشابه به تیگو8 یا تیگو 4 است، تریم داخلی جدید تمام مشکی، نورپردازی کابین، کنسول مرکزی جدید و سپر عقب جدید از جمله تفاوت‌هایی است که نسبت به نسخه‌ی فعلی دیده می‌شود. یک منبع آگاه درچین می‌گوید: تیگو 2 جدید برای بازارهای محلی ایران و روسیه با نسخه‌ی جدید چینی متفاوت خواهد بود، بنابراین امکان تغییر در مشخصات فنی یا رفاهی توسط مدیران خودرو دور از انتظار نیست؛ اکنون باید منتظر خبرهای رسمی توسط مدیران خودرو برای عرضه MVM X22 جدید باشیم.

نوشته های مشابه

‫9 دیدگاه ها

  1. خوبه قوی میشه، اگه نسخه دنده ای هم بیاد از این موتور جدید شتابش حدود ۱۰ ثانیه اینا میرسه

  2. سلام. می‌فرمایند چری بخرید به چه قیمت در برج 2 ثبت‌نام کردن ایکس 33 260 میلیون تو برج 3 اعلام کردن 294300 میلیون الان اعلام می‌کند 325 میلیون دست گیه. یک عده‌ای از خدا بی خبر مردمان ایران چقدر مظلومند ماشین های چینی به این قیمت سوار بشن آیا خودشون این ماشین چینی سوار میشند

  3. اگر بازارانحصاری نباشد کسی این اسباب بازی های چینی را مصرف نمیکندو صد البته دیگر دو خودرو ساز داخلی نگاه هم نمی کنه چه برسد که پیش ثبت نام…….

  4. حالا بااین اوضاع که لوازم ایران اینقدر بی کیفیت شده مردم مجبور میشن ماشین چینی بگیرندتاشاید این ماشین یکم امکانات رفاهی بهتر از ماشین های داخلی داشته باشد.بابا مردم ماشین نخرین تا اینها هم مجبور بشن یه خودرویی با کیفیت بالاتر از همه ماشینهای چینی وباقیمت مناسب بسازند تا شاید ما فقیرها هم بتونیم یه خودرو از خودمون داشته باشیم.که الان قیمت یک پراید که یک قوطی کبریت هست قیمتش دنیایی پول بابتش بدی و یه تصادف خیلی کوچیکه هم کنی تمام بدنه ماشین جمع میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا