مکمل بنزین
گوناگونخبرداخلی

سمند 3 ستاره کیفی را دریافت کرد

دادن ستاره کیفی به خودروها کم کم معنی‌اش را از دست می‌دهد و شاید به زودی شاهد آن باشیم که تمامی خودروها به صورت خودجوش دارای 5 ستاره کیفی شوند!

مدیرعامل ایران خودرو تبریز گفت: در تازه‌ترین ارزشیابی خودرو‌های ساخت داخل کشور در خردادماه امسال توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران محصول سمند موفق به کسب سه ستاره استاندارد کیفی شده است.

به گزارش چرخان، مدیرعامل ایران خودرو تبریز گفت: در تازه‌ترین ارزشیابی خودرو‌های ساخت داخل کشور در خردادماه  امسال  توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، محصول سمند با ارتقای سطح کیفی و اخذ نمره کیفی مطلوب موفق به کسب سه ستاره استاندارد کیفی شده است.

حاجی زاد منصور گفت: با اضافه شدن سمند به لیست محصولات با کیفیت مطلوب، هم‌اکنون تمامی محصولات شرکت ایران خودرو تبریز دارای سه ستاره کیفیت است که این دستاورد مهم مرهون تلاش بی‌وقفه و موثر مدیران و کارکنان خدوم این مجموعه صنعتی است.

او با اشاره به اینکه ایران خودرو تبریز تنها مجموعه صنعتی ایران خودرو در تولید سمند در کشور است، گفت: سورن پلاس یک محصول جدید گروه صنعتی ایران خودرو با تغییرات ظاهری متنوع است که تولید ویژه این محصول پایان یافته و منتظر تایید و اخذ مجوز‌های لازم جهت تولید انبوه در سایت تبریز هستیم.

مدیرعامل ایران خودرو تبریز  گفت: در شش ماهه دوم سال جاری ۲۰۰۰ دستگاه از این محصول در ایران خودرو تبریز تولید و تجاری‌سازی می‌شود.

در حال حاضر تمامی محصولات گروه صنعتی ایران خودرو دارای دو ستاره کیفیت و بالاتر از آن هستند و محصول تک ستاره در سبد محصولات ایران خودرو وجود ندارد.

حامد محمدی

کارشناس و فعال خودرو تحلیلگر مسائل و قیمت‌ها Dr_HamedMohammadi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا