مکمل بنزین
موتور سیکلت - پلاس موتوخبر

نگاهی نزدیک تر به مشخصات موتورسیکلت جذاب ZX-25R تازه وارد

اگر شما هم یکی از علاقه‌مندان به صنعت موتورسیکلت و برندهای سازنده این وسایل دوچرخ باشید به‌احتمال‌زیاد پیگیر مدل‌های جدید معرفی‌شده به بازارهای جهانی همچون کاوازاکی ZX-25R بوده‌اید. موتورسیکلتی به‌غایت جذاب که ویژگی‌های ظاهری و توانایی‌های فنی‌اش، می‌توانند برگ برنده‌ای مهم در دستان این کاوازاکی در مقابل رقیبانش باشند. کاوازاکی ژاپن، نسخه تازه‌وارد ZX-25R را در سال 2019 و در موتورشو توکیو، رونمایی کرده بود. درواقع اگرچه در آن زمان، این موتورسیکلت به‌صورت رسمی رونمایی شده بود اما اکنون و در میانه‌های سال 2020، زمان آن فرارسیده است تا این شرکت ژاپنی، اطلاعات جذابی را در ش محصول اسپرت خود به اشتراک بگذارد.

برای مدت‌زمان شش ماه گذشته که این موتورسیکلت به‌صورت رسمی رونمایی شده تاکنون، همه اطلاعات ما از این کاوازاکی، تنها بر اساس شنیده‌ها، گزارش‌ها و حرف‌هایی بود که در رسانه‌های مختلف موتوری، زده می‌شد؛ اما اکنون‌که این هیولای کوچک ژاپنی اطلاعات خود را به نمایش گذاشته است، می‌توانیم بهتر آن را بشناسیم.

این موتورسیکلت تازه‌وارد کاوازاکی، توانایی تولید 50 اسب بخار قدرت در 15,500 rpm و 30 نیوتون متر گشتاور در 14,500 rpm را دارد که اعداد شگفت‌انگیزی با توجه به قلب تپنده 249 سی‌سی آن محسوب می‌شوند. همچنین خط قرمز در محدوده دور موتور این کاوازاکی، عدد 17,500 rpm را نشان می‌دهد.

قیمت این موتورسیکلت برای بازار کشور اندونزی، بر روی برچسب قیمتی 6,650 دلار در نسخه تریم استاندارد، نشانه رفته است. همچنین نسخه خاص ZX-25R کاوازاکی نیز باقیمت 7,800 دلار به فروش خواهد رفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا