مکمل بنزین
موتور سیکلت - پلاس موتوگوناگونخبر

موتورسیکلت بنلی ایمپریال 400 در هند عرضه می‌شود

برند بنلی (Benelli) که در ایران نیز یک نام‌آشنا به‌حساب می‌آید، مدت‌زمانی است که خود را وارد بازی اصلی برندهای موتورسازی جهان کرده است. اکنون و در میانه‌های سال 2020 میلادی، این شرکت ایتالیایی که مالک اصلی آن کشور چین محسوب می‌شود، توجه خود را در عین جلب کردن به سمت موتورهای نیمه سنگین، به بازارهای آسیایی نیز معطوف کرده است.

این برند، اکنون به‌روزرسانی‌هایی را در ویژگی و مشخصات محصولات خود انجام داده است تا بتواند استانداردهای موسوم به BS6 کشور هند را پاس کند. اکنون نیز اولین موتوری که می‌خواهد این استانداردها که بیشتر بندهای آن در مورد کاهش میزان سطح آلاینده‌های محیط زیستی است، ایمپریال 400(Imperiale) است.

البته استانداردهای جدید به‌کاررفته در این موتور از طرف بنلی، باعث بالاتر رفتن قیمت آن نیز شده است. اکنون بنلی، این موتورسیکلت تازه‌وارد را با سه سال گارانتی نامحدود عرضه می‌کند که نشان از اعتمادبه‌نفس این برند در کیفیت و دوام محصولاتش دارد.

نمونه تازه‌وارد ایمپریال 400، نسبت به نسخه قبلی تغییرات زیادی را به خود ندیده است. البته قرار گرفتن حسگرهای اکسیژن برای کاهش بیش‌ازپیش آلاینده‌ها ازجمله تغییرات این نمونه جدید محسوب می‌شوند. قلب تپنده 374 سی‌سی تک سیلندر این بنلی، می‌تواند 21 اسب بخار قدرت و 29 نیوتون متر گشتاور تولید کند. جعبه‌دنده 5 سرعته نیز می‌تواند این قدرت و گشتاور را با آرامش و کمترین میزان تنش، به لاستیک‌ها منتقل کند. وزن 205 کیلوگرمی ایمپریال 400 نیز به ثبات هرچه بیشتر موتور در سرعت‌های بالا، کمک می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا