مکمل بنزین
گوناگونخبر

نسخه سدان میتسوبیشی میراژ را بیشتر بشناسیم

در حالی که نسخه هاچبک میتسوبیشی میراژ نتوانست منفعت زیادی برای این کمپانی ژاپنی به ارمغان بیاورد، حال این شرکت شانس خود را در نسخه سدان این خودرو محک می‌زند. هموطنان عزیز می‌توانند میراژ هاچبک را با قیمتی در حدود ۷۱ میلیون تومان از نمایندگی رسمی میتسوبیشی ( آرین موتور )  تهیه کنند.

Mitsubishi-Mirage_G4_2017_800x600_wallpaper_02

دان سوئرینکن معاون اجرایی میتسوبیشی در ارتباط با میراژ G4 می‌گوید: سال‌ها پیش ما با عرضه مدل هاچبک این خودرو به عنوان یک ساب کامپکت سعی کردیم ورود مقتدرانه‌ای به بازار کامپکت‌ها داشته باشیم. با گذشت زمان و به دلیل مصرف سوخت پایین و قیمت مناسب، این خودرو با استقبال مواجه شد. حال میراژ سدان با همان هدف به بازار عرضه خواهد شد.

این مدل که قرار است از بهار ۲۰۱۶ در اختیار عموم قرار گیرد، با یک موتور ۱.۲ لیتری ۳ سیلندری همانند  میراژ هاچبک عرضه خواهد شد. این پیشرانه قدرت ۷۸ اسب بخاری را برای G4 به ارمغان می‌آورد.همچنین این خودرو با گیربکس ۵ سرعته اتومات و دستی راهی بازار کم مصرف‌ها می‌شود.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا