Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

انتشار تصاویر جاسوسی از فیس‌لیفت جدید کیا Mohave در آلمان!

تصاویر جاسوسی منتشر شده از کیا Mohave در کشور آلمان؛ نشان از پنهان کاری بیش از حد کمپانی کیا در رابطه با این خودرو دارد، ولی به نظر می‌رسد که خودروی مذکور همان فیس‌لیفتی باشد که در کره‌جنوبی از Mohave ارائه شد.

kia-mohave-spy-shots

نکته جالب اینجاست که کمتر خودروهای هیوندای و کیاموتورز در کشوری مانند آلمان مورد عرض‌یابی و آزمایش قرار می‌گیرند و این موضوع به احتمال زیاد دلالت بر عرضه کیا Mohave در بازار اروپا و ایالات‌متحده دارد.

kia-mohave-spy-shots2

احتمالا کیا با یک برنامه‌ریزی دقیق تعداد محدودی از این خودرو را در بازار اروپا و ایالات‌متحده عرضه می‌کند تا زمینه لازم برای تولید و عرضه مدل مفهومی Telluride، که در نمایشگاه خودروی آمریکای شمالی معرفی شد، هموار شود.

kia-mohave-spy-shots1

اطلاعات رسمی از فیس‌لیفت جدید کیا Mohave در دست نیست و به نظر می‌رسد که در این فیس‌لیفت، شاهد تغییر در جلو پنجره‌ و اضافی شدن چراغهای LED هستیم. فضای داخلی این شاسی‌بلند بروزرسانی شده و کیا از مواد باکیفیتی در محیط داخلی این خودرو استفاده کرده است. همچنین یک صفحه نمایش هفت اینچی بر روی داشبورد قرار دارد.

فیس‌لیفت کیا Mohave در کره‌جنوبی با یک موتور V6 دیزلی و 3 لیتری با توان 260 اسب‌بخار عرضه می‌شود. این خودرو از یک گیربکس هشت سرعت اتوماتیک و ترمزهای چهار چرخ دیسکی بهره می‌برد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.