Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

نگاهی به شرایط فروش و مشخصات آمیکو آسنا

جدیدترین شرایط فروش آمیکو آسنا منتشر شد.

خودرو قیمت رنگ موعد تحویل
آمیکو آسنا 498 میلیون (تومان) سفید سی روز کاری

نکته : خودرو مدل 98 است.

شرکت ” آمیکو ” که یکی از فعال ترین خودروسازان در حوزه محصولات کار و تجاری است و مدتی بوده که خودرویی پیکاپ با قابلیت های به نسبت بالای آفرودی را به خط تولید خود آورده است. آمیکو آسنا در اصل یک وانت چینی بوده که تولید و عرضه آن در ایران بر عهده ارس خودرو است. پیکاپ آسنا به‌نوعی برگرفته از پیکاپ HUNGHAI N2، است که از سال 2015 در بازارهای این کشور عرضه شده اما شرکت آمیکو پس از خرید گواهی تولید انحصاری این محصول از شرکت HUNGHAI، تغییراتی را در بخش فنی این خودرو اعمال کرده و با بهبود فنی این محصول آن را به گزینه‌ای بهتر و باکیفیت‌تر تبدیل نموده است.

طراحی آمیکو آسنا شباهت بسیاری به محصولات فورد سری F نسل قبل دارد اما این کپی برداری نتیجه مناسبی داشته و به جرأت می‌توان گفت در طراحی آسنا المان‌هایی دیده می‌شود که چهره‌ای تهاجمی و جذاب را برای آن به وجود آورده و آن را از سایر محصولات موجود در بازار کشورمان متفاوت کرده است.

آمیکو آسنا از طراحی داخلی مناسبی بهره می‌برد که از تویوتا هایلوکس مدل 2010 کپی برداری شده است. اما این کپی کاری چندان بد هم از آب در نیامده و طراحی هماهنگی در آن مشاهده می‌شود. البته در کابین این خودرو از مواد باکیفیتی استفاده نشده و داشبورد خودرو از پلاستیک خشک ساخته‌شده است.جک تی 8 بخریم یا آمیکو آسنا ؟

آمیکو آسنا به امکاناتی نظیر ایموبولایزر با سیستم ضد سرقت، گارد ایمنی اتاق، صندلی چرمی، چراغ های نور روز، رینگ‌های 17 اینچی آلومینیمی، رکاب، دوربین دید عقب، فرمان هیدرولیک، کنترل سیستم صوتی روی فرمان، صفحه نمایش لمسی چند رسانه‌ای، شیشه‌های برقی و تهویه مطبوع اتوماتیک مجهز است. در زمینه امکانات ایمنی نیز دو کیسه هوا و سیستم‌های ترمز ABS به همراه EBD و DRP تنها تجهیزات ایمنی نماینده آمیکو را تشکیل می‌دهند. ضمناً ترمزهای آمیکو 4 پیستونه بوده و شاسی خودرو نیز ضربه گیر 4 مرحله‌ای دارد. جک تی 8 بخریم یا آمیکو آسنا ؟

آمیکو آسنا به همراه کاپرا 2 و فوتون تونلند از پیشرانه سری 4G69S4N میتسوبیشی استفاده می‌کند. این موتور در بین سال‌های 2003 تا 2008 مورد استفاده این شرکت ژاپنی قرار داشت که طبعاً تا به امروز قدیمی شده و دیگر نمی‌تواند انتظار مشتریان را برآورده سازد. این پیشرانه توانایی تولید 143 اسب‌بخار قدرت در 6000 دوربردقیقه و 210 نیوتن‌متر گشتاوردر 4400 دوربردقیقه را دارد. و دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 است. نمونه چینی این خودرو (N2) به یک گیربکس 5 سرعته ساخت میتسوبیشی مجهز شده است، اما مهندسین شرکت آمیکو از یک گیربکس توانمندتر استفاده نموده و به سراغ گیربکس 5 سرعته دستی ساخت شرکت ZOMAX رفته و آن را جایگزین نمونه اولیه کردند.

قیمت آمیکو آسنا اگرچه گران است اما در بازار با قیمت‌های بالاتری به فروش می‌رسد و شاید گزینه چندان بدی هم برای خرید نباشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.