Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

وضعیت خدمات ایساکو به چه صورت است؟

مدیرعامل ایساکو گفت: این شرکت به عنوان خط مقدم ارایه خدمات پس از فروش به مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو، به منظور کاهش مخاطرات ناشی از ویروس کرونا، همچنان بر استفاده از خدمات غیرحضوری و عدم تجمع در نمایندگی‌ها تاکید دارد.

مهدی مونسان به دارندگان محصولات ایران‌ خودرو توصیه کرد: پیش از مراجعه به نمایندگی‌های این شرکت، با کسب اطلاع از مرکز پاسخگویی ایران خودرو به شماره تلفن ۰۹۶۴۴۰ و یا مراجعه به اپلیکیشن ایساکو از خدماتی که به صورت غیرحضوری توسط امدادخودرو ایران، در محل قابل انجام است مطلع شوند و برای حفظ سلامتی خود و پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، با ماندن در منزل از این امکانات بهره‌مند شوند.

وی افزود: در صورتی که مشکل خودرو، با دریافت خدمات غیر حضوری در محل قابل حل نبود، مشتریان می‌توانند با رعایت کامل موازین بهداشتی، به نمایندگی‌ها مراجعه کنند.

مونسان یادآور شد: از اوایل شیوع بیماری در اسفند ماه سال اخیر، تمهیدات و شیوه‌نامه‌های بهداشتی در تمامی نمایندگی‌های ایران‌خودرو اعمال شد و همزمان با اوج گرفتن مجدد این بیماری در مرحله دوم، این برنامه‌ها با دقت و سخت‌گیری بیشتری در همه مراکز به اجرا درمی‌آید.

به گزارش روابط عمومی ایساکو، مدیر عامل این شرکت از اقداماتی نظیر تاکید بر استفاده از ماسک و تب‌سنجی در بدو ورود، در دسترس قرار دادن مواد ضدعفونی کننده دست، ایجاد فاصله اجتماعی لازم در سالن‌های پذیرش و انتظار، جداسازی فضای حضور پرسنل و مراجعه‌کنندگان با استفاده از لایه محافظ، ضدعفونی مداوم فضاهای عمومی و … در نمایندگی‌ها خبر داد.

وی در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای همه هم‌میهنان و تشکر و قدردانی از کادر درمان که در این شرایط خطیر، با از جان‌گذشتگی به جامعه خدمت می‌کنند گفت: ارایه خدمات به هموطنان نباید با هیچ خللی مواجه شود و از این جهت، پرسنل ما با تلاش در مسیر حفظ سلامتی خود و دیگران، می‌کوشند بالاترین بازدهی را برای ارائه خدمات به مشتریان داشته باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.