مکمل بنزین
گوناگونشرایط فروش

شرایط پیش فروش سایپا در مرداد ماه 99 منتشر شد

شرکت سایپا شرایط فروش محصولات خود را اعلام کرد. ثبت نام مشتریان در مرداد 99 به مدت 3 روز ادامه داشته و نهایتا در ساعت 24 روز سه شنبه 7 مرداد ماه نیز به اتمام خواهد رسید.

نکات قابل توجه

افراد متقاضی خودروهای سایپا می‌توانند از ساعت 10 صبح یکشنبه 5 تیرماه به‌مدت سه روز و به‌صورت شبانه‌روزی با ورود به سایت اینترنتی فروش محصولات به نشانی saipa.iranecar.com پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور نسبت به ثبت‌نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

لازم بذكر است شركت در اين طرح صرفاً از طريق آدرس فوق امكان پذير بوده و در صورت استفاده متقاضي از ساير آدرس ها، عواقب آن بر عهده متقاضي خواهد بود.

گفتنی است متقاضیانی که در طرح خرداد و تیرماه سال جاری جهت شرکت در روش فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش یکساله محصولات نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کرده و از منتخبان طرح‌های مذکور نبوده‌اند، نیاز به دریافت کد کاربری و رمز عبور مجدد ندارند.شرایط پیش فروش سایپا در مرداد ماه 99 منتشر شد

محصولات و قیمت آن‌ها

4 خودروی سایپا در این طرح عرضه می‌شود و ثبت نام برای خودروهای کوییک دنده‌ای، کوییک- آر و دو مدل وانت 151 انجام خواهد شد.

قیمت نهایی خودروها در طرح پیش‌فروش مذکور در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان مشخص خواهد شد.

مبلغ پیش پرداخت و موعد تحویل

هیچ گونه مبلغی به‌عنوان پیش‌دریافت، تا قبل از اعلام اسامی منتخبان در قرعه‌کشی اخذ نخواهد شد و پس از قرعه کشی 4 خودروی اعلام شده طبق جدول عرضه خواهند شد.

زمان تحویل خودروها شهریور و مهر سال 1400 خواهد بود.

ضمناً طبق بخشنامه زیر، سود مشارکت معادل 6%، سود انصراف معادل 3% برای تمامی خودروها است.

جدول فروش

مهلت واریز و شرایط ثبت نام

پس از اعلام نتایج قرعه‌کشی، منتخبان باید ظرف مدت 48 ساعت نسبت به واریز وجه علی‌الحساب پیش‌پرداخت قیمت خودرو اقدام کنند و در صورت عدم تکمیل وجه در موعد مقرر، ثبت‌نام اولیه متقاضی منتخب‌شده ابطال خواهد شد.

در این طرح نیز همه محدودیت‌های قبلی همچون محدودیت کد ملی، داشتن حداقل 18 سال سن و برخورداری از گواهینامه رانندگی خودرو، عدم امکان صلح و ممنوعیت انتقال خودرو به‌صورت وکالتی و نداشتن سابقه ثبت‌نام و صدور فاکتور خودرو در 48 ماه گذشته نزد سایپا و ایران‌خودرو برقرار است.

متقاضیانی که دارای پلاک انتظامی فعال یا فاقد گواهینامه رانندگی هستند در صورت اقدام به ثبت‌نام، ضمن لغو ثبت‌نام آنان، تا سه سال امکان ثبت نام در بخشنامه‌های فروش دو شرکت سایپا و ایران‌خودرو را نخواهند داشت.

شماره تلفن همراه، شماره کارت، شماره حساب بانکی و شماره شبا که وجوه خرید خودرو از آن به حساب شرکت خودروساز واریز می‌شود الزاماً باید متعلق به شخص متقاضی باشد.

کد پستی متقاضی ثبت‌نام کننده و کد نمایندگی انتخابی باید از یک استان باشد.

قرعه کشی و اسامی برندگان

در صورت ثبت نام بیش از ظرفیت تعیین شده برای خودروهای تحویلی در این طرح، پس از پایان ثبت نام اولیه و پس از صحت‌سنجی اطلاعات ثبت شده و با حضور مراجع نظارتی، قرعه کشی به تفکیک هر خودرو جهت انتخاب متقاضیان نهایی و اولویت‌بندی زمان تحویل خودرو مطابق ضوابط ابلاغی از کمیته خودرو صورت خواهد پذیرفت.

فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا و ارسال پیامک ظرف 3 روز پس از اتمام قرعه کشی اعلام خواهد شد.

حامد محمدی

کارشناس و فعال خودرو تحلیلگر مسائل و قیمت‌ها Dr_HamedMohammadi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا