مکمل بنزین
گوناگونخبر

تویوتا پریوس 2016 و دریافت امتیاز +Pick در تست تصادف + فیلم

محصول هیبریدی جدید تویوتا، یعنی پریوس 2016 توانست برنده جایزه ایمنی Pick + از موسسه ایمنی و امنیت بزرگ‌راه‌ها یا IIHS شود. این خودرو توانست پس از کسب امتیاز مناسب (Good) در تمامی 5 تست مربوط به تصادفات؛ تصادف ساده از جلو، ضربه متوسط از جلو و کناره‌ها، استقامت سقف، مقاومت پشت سری‌های صندلی و نهایتا دریافت امتیاز حداکثری در بهره‌گیری از فناوری پیشگیری از برخورد جلو به دریافت نشان Pick+ نائل گردد.

2016-toyota-prius-top-safety-pick-plus-1

در آزمون IIHS تویوتا پریوس 2016 که به پکیج‌های فوق پیشرفته اختیاری شامل سیستم تشخیص و جلوگیری پیش از برخورد با عابر پیاده و فناوری هشدار خروج از با کمک فرمان در کنار دیگر فناوری‌های امنیتی مجهز است، توانست در دو سرعت میانگین 19 کیلومتر بر ساعت و 40 کیلومتر بر ساعت از برخورد جلوگیری کند. این نتیجه در قیاس با نتیجه سال گذشته به مراتب بهتر بوده و نشان می‌دهد که تویوتا در زمینه‌های جلوگیری از تصادف خودرو با عابر پیاده و ایجاد جراحت بسیار موفق‌تر عمل کرده است.

2016-toyota-prius-top-safety-pick-plus-2

این خودرو همچنین از فناوری هشدار برخورد از جلو نیز بهره مند است که کاملا مطابق با ضوابط ایمنی و امنیتی سازمان ملی ایمنی بزرگراه‌ها یعنی NHTSA است. در واقع یکی از اصلی ترین دلایل دریافت رتبه ایمنی Pick+ توسط تویوتا پریوس همین فناوری ویژه است.

2016-toyota-prius-top-safety-pick-plus-3 2016-toyota-prius-top-safety-pick-plus-4 

فیلم تست برخورد این خودرو را ببیند 

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا