مکمل بنزین
گزارشاخبار روز خودروخبرداخلی

کلینیک معرفی پیکاپ آمیکو آسنا در نسخه اتوماتیک – توربوشارژ برگزار شد

به گزارش چرخان، کلینیک معرفی و بازارسنجی خودرو آسنا اتوماتیک توربوشارژ به مدت سه روز در سالن سهلان هتل المپیک تهران برگزار شد. شرکت آمیکو به دلیل وضعیت وجود ویروس کرونا و همچنین رعایت موارد بهداشتی، این کلینیک را با محدودیت برای حضور میهمانان اجرا خواهد کرد. کلینیک پیکاپ آسنا که از دیروز 12 مرداد آغاز شده است و طبق گفته مدیران این شرکت به مدت سه روز و تا 14 مردادماه پذیرای جمعی از مدیران و کارشناسان صنعت خودرو خواهد بود‌. همچنین این مراسم از ساعت 10 تا 18 پذیرای میهمانان خواهد بود.

 

 

اصل ماجرا…

به تازگی شركت آميكو كه به عنوان يكي از خودروسازان خصوصي در بخش خودروهاي تجاري در كشور شناخته شده است، اقدام به برگزاري كلينيك پيكاپ آميكو آسنا در چندین مدل دستی، اتوماتیک و… در هتل المپيك تهران كرد.

در اين خصوص غلامحسين بي ريا مدير بازاريابي و تحقيقات بازار شركت آميكو بیان کرد: با توجه به حضور حدودا سه ساله پیکاپ آميكو در دو مدل دستی آراز و آسنا در بازار خودروهاي تجاري كشور، تصميم گرفتيم در يك ارتباط بدون واسطه با مشتريان اين خودرو، نظرات آنها را در خصوص مدل هاي آسنا و آراز جويا شويم.

در اين كلينيك كه از 12 تا 14 مرداد (از ساعت ١٠ الي ١٨) در سالني به مساحت ١٠٠ متر ادامه خواهد داشت، تعداد ١٠٠ نفر از مشتريان آميكو دعوت شدند تا با ترتيب حضور حداكثر ٣ نفر هم زمان در سالن، از نزديك ضمن شنيدن نظرات آنها و پايش اطلاعات دريافتي، مدل توربو اتوماتيك آسنا نيز در معرض ديد آنها قرار بگيرد.

 

خوب است بدانید که …

بعد از گذشت 3 سال از عرضه و رونمایی انواع پیکاپ آمیکو در دو نسخه آسنا و آراز با گیربکس دستی، این شرکت قبل از تحریم ها، تصمیم به تولید نسخه ارتقاء یافته گرفت.

نسخه اتوماتیک

این نسخه شاهد تغییر موتور و اضافه شدن گیربکس اتوماتیک بود. اما این تحریم ظالمانه بود که باعث به عقب افتادن تمام برنامه خودروسازان و بخصوص آمیکو شد. اما حال میتوان مشاهده کرد که این شرکت نیز خود را با این شرایط وفق داده و در حال آماده شدن برای عرضه نسخه اتوماتیک آسنا است.

آنطور که باتوجه به تصاویر و نمونه موجود در کلینیک بود، آسنا اتوماتیک با همان چهره قبلی عرضه خواهد شد و فقط قسمت طراحی کابین این خودرو تغییر کرده است.

آمیکو آسنا اتوماتیک با موتور 2.4 لیتری توربوشارژ به بازار عرضه خواهد شد. این موتور که دارای فناوری شرکت میتسوبیشی است که توانایی تولید 218 اسب بخار، قدرت و 320 نیوتن متر، گشتاور است.

حال باید دید که شرکت آمیکو با این نوسان قیمت ارز، نسخه جدید آسنا را با چه قیمت و چه موقع به بازار عرضه خواهد کرد.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا