مکمل بنزین
تحلیلیخبر

آغاز تولید نسخه متفاوت SWM G01 توسط سیف خودرو

شاید تیتر مطلب شما را به اشتباه بیندازد و به فکر تولید نسخه بسیار متفاوت و یا تا حدی قدرتمندتر بیفتید؛ اما اگر دنبالگر صنعت خودروی کشور باشید، می‌دانید که SWM در دو نسخه G01 و در آینده نزدیک نسخه G01F وارد کشورمان خواهد شد.

اما اکنون شرکت سیف خودرو، نسخه متفاوت دیگری از G01 را به تولید رسانده که عمدتا با رنگ خاکستری شناخته شده است. این رنگ برای اولین بار است به طیف رنگی G01 اضافه شده و علاوه بر تغییر رنگ، برخی جزئیات این خودرو نیز تفاوت کرده است. البته که این تغییرات جزئی صرفا در رنگ خاکستری نبوده و در تولیدات جدید این شرکت هم ایجاد شده است؛ به‌طوریکه نوع طراحی برچسب و استیکر نشان پرچم ایتالیا در کنار خودرو تغییر کرده و همچنین ادوات تنظیمات زاویه آینه و باز و بسته کردن آن نیز عوض شده است.

جندی پیش سیف خودرو مدل G01 را با قیمت 580 میلیون تومان و با موعد تحویل مرداد 1399 به فروش رساند اما مدل جدید که G01F نام داشته و ظاهر کمی متفاوت دارد با اختلاف قیمتی 70 میلیون تومانی نسبت به مدل جی01 و با قیمت 650 میلیون تومان و با موعد تحویل شهریور امسال در این شرایط فروش اعلام شده است!

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI - خبرنگار و فعال حوزه خودرو - Automotive industry journalist - Репортер автомобильной промышленности- 汽车行业记者

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا