مکمل بنزین
اخبار روز خودروتازه‌هاتحلیلیخبر

آغاز ایجاد تغییرات در تمامی محصولات اختصاصی شرکت ایران خودرو + تصویر

در جدیدترین رویداد خودرویی در کشور، میتوان شرکت ایران خودرو را نام برد که این شرکت، در اقدامی تازه، از برچسب و نشان ایرانی و همچنین با زبان فارسی بر روی محصولات اختصاصی خود استفاده خواهد کرد. در مشابه همین کار، از سال ۱۳۹۵ شرکت سایپا اقدام به تولید خودروهایی همچون ساینا و کوئیک را با برچسب زیان فارسی انجام داد، که ما در سایت چرخان، به این موضوع پرداختیم.

اما موضوع اصلی ما درباره محصولات ایرانخودرو است، با توجه به اطلاعات دریافت شده، از این پس خودروهای سمند، رانا پلاس، سورن پلاس، دنا پلاس توربو اتوماتیک و همچنین در آینده نزدیک نام جدید پروژه K132 با نشان فارسی تولید خواهد شد. حال ما قصد داریم تا هر خودرو را با نام و نشان اختصاصی خود، به شما نمایش دهیم.

 

1- رانا پلاس

همانطور که در تصویر مشاهده کردید، نشان جدید و شکیل محصول به ظاهر جدید ایرانخودرو، یعنی راناپلاس نصب شده است.

 

2- سورن پلاس

چندی پیش جناب آقای یاسر رایگانی، به عنوان سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی، هنگام بازدید از مرکز تحقیق و توسعه این شرکت، تصاویری از از یک نمونه سورن پلاس منتشر شد که با توجه به اقدامات انجام شده، قرار است تا در آینده با نشان ایرانی تولید و عرضه شود.

 

3- دناپلاس توربوشارژ

همانطور که در تصاویر مشاهده کردید، نام دنا و همچنین نشان توربوشارژ با گرافیک فارسی بر روی خودرو دناپلاس توربوشارژ نصب شده است.

 

4- سمند

در ادامه این فرآیندها، لوگو نام سمند نیز دچار تغییر شده و باتوجه به اینکه میتوان از این تصویر برداشت کرد، ای است که سمند مجهز به لوگو و برچسب فارسی در حال تحویل به مشتریان است.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا